לוהט בספרא

ראוכברגר נגד אפשטיין: "טענה חצופה ושקרית, מי שעם חמאה על הראש שלא יצא לשמש"

חבר המועצה בירושלים אליעזר ראוכברגר תוקף בחריפות את סגר"ע חיים אפשטיין וטוען כי דווקא הוא הצביע נגד מנהל אגף השומא, "אי אפשר לשקר במצח נחושה ולעוות את העובדות" (ארץ)

(צילום: כיכר השבת)

לוהט בכיכר ספרא: המאבקים בין חברי המועצה החרדים בעיריית ירושלים, סביב החקירות למבקשי הנחה בארנונה, נמשכים ואף עולים מדרגה, כשכעת חבר המועצה אליעזר ראוכברגר מיהדות התורה תוקף בחריפות את סגן ראש העיר חיים אפשטיין מבני תורה, שתקף את חבר המועצה נחמניאל סבן מש"ס, חד גדיא.

אתמול שיגר אפשטיין מייל לסבן, שנחשף ב"כיכר השבת", בתגובה למכתבו נגד מנהל אגף שומא וגבייה משה לוי, ובו טען כי ועדת המכרזים מינתה חברת חקירות בניגוד לדעתו של מנהל האגף.

בתגובה לטענות של אפשטיין שיגר ראוכברגר, המכהן כיו"ר ועדת המכרזים, מייל לחברי המועצה ובו תקף בחריפות את אפשטיין. במייל שהגיע לידי "כיכר השבת" נכתב: "מאחר והועלתה כאן טענה, חצופה ושקרית, תוך הטעיה שערורייתית, כי ועדת המכרזים העירונית שבראשה אני עומד, הכניסה חברת חקירות בניגוד גמור (עם כמה סימני קריאה), להמלצת מנהל אגף שומא וגביה, מר משה לוי, להלן העובדות האמיתיות והמלאות.

אפשטיין וסבן (צילומים: יונתן זינדל - פלאש90, באדיבות המצלם)

ראוכברגר מפרט בכמה סעיפים את השתלשלות הליך בחירות חברת החקירות, וטוען כי בסופו של דבר מנהל האגף מסר דרך סגנו יובל דאר, כי הוא בעד חברת החקירות שנבחרה על ידי חברי המועצה, אלא שלטענת ראוכברגר דווקא אפשטיין היה משני חברי המועצה היחידים שהתנגד בהצבעה לאותה חברת חקירות

"נגד המלצת האגף ונגד משה לוי הצביעו – עופר ברקוביץ וחיים אפשטיין", כותב ראוכברגר. "לסיכום - שני חברי הוועדה שהצביעו נגד רונן מנשה, הם אשר הצביעו נגד עמדת האגף לשומא וגביה, כפי שהוצגה בוועדה על ידי מר יובל דאר סגנו של משה לוי, וכפי שצורפה למסמכי הוועדה במכתב של מר משה לוי, והם אשר נהגו בהתנהגות בוטה מול מנהל אגף שומא וגביה מר משה לוי".

ראוכברגר מסיים במילים חריפות וכותב: "אפשר לטעון כל מה שרוצים וכל מה שעולה על הדעת, אבל בשום אופן לא לשקר במצח נחושה, לא לעוות את העובדות ולא להפוך את היוצרות. מי שיש לו חמאה על הראש שלא ייצא לשמש".

אפשטיין מסר בתגובה ל"כיכר השבת": כי הוא הצביע כפי חוות הדעת שהציג סגנו של ראש האגף וכי טענותיו של רואכבגר אינם נכונות. אפשטיין הוסיף: "אני שמח לציין שמר ראוכברגר אכן איית את שמי נכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר