מבקש סליחה

הגולש שרקד על הדם מתנצל: "הייתי מתוסכל"

הגולש שחגג בפייסבוק את מותם של שישה בני אדם באסון 402, שלח מכתב התנצלות. "מתבייש שדברים מעין אלו יצאו את פי, דברי כנראה נכתבו ברגע של כעס ותסכול לא מבוטל" הוא כותב (חרדים)

(צילום: פלאש 90, פייסבוק)

נדב כספי, הגולש שפרסם ברשת פייסבוק דברים קשים לאחר מותם של ששת הרוגי התאונה הקשה בכביש 1, שלח היום (שלישי) מכתב התנצלות לח"כ ישראל אייכלר שדרש אמש לפתוח בחקירה נגדו. בתגובה שזיעזעה את הגולשים כתב כספי: "תענוג לראות דוסים מתפרקים".

במכתבו היום כותב כספי: "שלום לכבוד חבר הכנסת אייכלר. לפני כמה ימים פרסמתי תגובה לכתבה ב-Walla לגבי תאונת האוטובוס הקשה שהתרחשה בכביש מספר 1, דברי כנראה נכתבו ברגע של כעס ותסכול לא מבוטל ואני לחלוטין חוזר בי מן הדברים הקשים שנאמרו".

לדבריו: "הם היו בלשון המעטה לא ראויים ופוגעניים מאד ואני מתנצל על כל פגיעה כזו או אחרת שהן גרמו לנפשות רבות כל כך. זמן קצר ביותר לאחר שהעליתי את התגובה גם מחקתי אותה כי גם בעיניי היתה זו אמירה חריגה ומכוערת שלחלוטין לא היה לה מקום".

(צילום: ערוץ הכנסת)

"יותר מכל דבר אחר אני מתבייש שדברים מעין אלו יצאו את פי באופן שכזה, דברי אלו לחלוטין לא מאפיינים אותי את אישיותי אופיי וכלל מהותי". הוא הוסיף: "לא פעם יש בנו כעס ותסכול על נושאים רבים כאלו או אחרים, אך ישנה דרך אחרת עיתוי אחר ומקום ראוי יותר להביע את דעותינו תהינה אשר תהינה"

"הנני פונה אליך ומביעה את בקשת סליחתי הכנה על דברי הקשים והפוגעניים ומבקש את סליחתם ומחילתם של כל בני המגזר ובכלל, שנפגעו מדברי אלו". הוא חותם במילים: "בעיקר מתבייש, יהודי שטעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר