´המבשר´ מכריז מלחמה על משרד הבריאות

מתחת למודעה בעניין השפעת שתתפרסם מחר ב´המבשר´, יופיע הכיתוב: "המודעה פורסמה, למרות שמשרד הבריאות ביטל הזמנתה"(בכיכר)

חנוך לס | כיכר השבת |

כך כנראה חוגגים באגודת ישראל, את יום השנה למערכת הבחירות בירושלים, זו שכזכור כמעט ופילגה את הציבור החרדי, ושפצעיה טרם סיימו להגליד.

מחר תתפרסם בעיתון 'המבשר מודעה לציבור', כזו שגרתית מטעם משרד הבריאות, המפרטת את נוהלי מבצע החיסון כנגד שפעת החזירים. נוהל שגרתי. שגרתי לכאורה...

לכאורה, מאחר וזוהי מודעה שגרתית מטעם משרד הבריאות, כזו הזהה בדיוק למודעות המתפרסמות מחר בשאר העיתונים.

אלא שלזו המתפרסמת מחר בהמבשר, ישנה תוספת קטנה בסופה, כזו שאינה מופיעה ביתר העיתונים. בתוספת הנ"ל נאמר: "מודעה זו מתפרסמת מטעם משרד הבריאות בכל העיתונים, היא הוזמנה גם ב'המבשר' ומשום מה בוטלה ההזמנה. 'המבשר' נאמן לצו תורתינו הקדושה ונשמרתם לנפשותיכם, מביא אותה כשירות לקוראיו". אכן, אהבת 'חינם' - פשוטה כמשמעה.

השורה הנ"ל - למי לא הבין, הינה למעשה האשמה ישירה כנגד סגן השר ליצמן, גם אם שמו אינו מוזכר במפורש. עיתון 'המבשר' מאשים את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, כי הוא משחק בפוליטיקה קטנה ומסכן את בריאות הציבור ממניעים אישיים.

אליבא דאנשי 'המבשר', מדובר הפעם בעלבון כפול וצורב: עד שכבר הוזמנה מודעה, היה מי שדאג לבטלה... על זה - לא יכלו ב'המבשר' להבליג.

ומה אומרים על כך מקורבי ליצמן? הם מצידם מכחישים מכל וכל כי הוזמנה מודעה כל שהיא. "לא הוזמנה שום מודעה, ומאחר וכך - גם לא בוטלה. מדובר במניפולציה זולה של מחלקת השיווק בהמבשר".

ובלי עקיצה קטנה, הם הרי לא יכולים: "כנראה המבשר כבר התרגלו לפרסם מודעות בחינם, העיקר להראות שיש מודעות בעיתון..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר