אנחת רווחה בגבעה

למרות הלחצים: הרב אולשין יספיד בפוניבז'

הגאון רבי ירוחם אולשין, מראשי ישיבת ליקווד, יגיע להספיד את רבו הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל, מראשי ישיבת פוניבז', זאת למרות הדרמה שהתחוללה ביממה האחרונה סביב בואו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"י אולשין (באדיבות המצלם)

בשעות האחרונות התנהלו מגעים קדחתניים בין אנשיו של הגאון רבי ירוחם אולשין, מראשי ישיבת ליקווד, לבין הנהלת ישיבת פוניבז', זאת בעניין הספדו הצפוי של ראש הישיבה על מי שראה בו כמורו ורבו, הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל, מראשי ישיבת פוניבז'.

ההספד היה צפוי להיערך הערב, אולם בסופו של דבר נדחה למחר (שלישי) בשעה 18:00 בערב וצפויים לשאת בו דברים ראשי הישיבה הגאונים רבי גרשון אדלשטיין ורבי ברוך דב פוברסקי. על פי המסתמן כעת, יגיע הגר"י אולשין להיכל הישיבה ויישא את ההספד המתוכנן זאת למרות הדרמה שהתחוללה ביממה האחרונה סביב בואו.

יצויין כי הגר"י אולשין הוקיר והעריך את הגרח"ש ליבוביץ ואף ציין מספר פעמים למקורביו כי הוא רואה עצמו תלמידו בעניין שיטת הלימוד. "גדול מרבן שמו" התבטא הגר"י אולשין על הגרח"ש ליבוביץ לאחר הסתלקותו.

בהספד צפויים להשתתף אלפי תלמידי ישיבת פוניבז' וכן אברכים רבים מבוגרי הישיבה שהרב ליבוביץ היה מורם ורבם בלימוד תורה ובחיי המעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר