"פועלים נגד ההלכה"

תיעוד: כך מטרידים ארגון שמפרסם ביתד נאמן

ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד של בחור ישיבה שנכנס למשרדי ארגון חסד בבני ברק ומוחה על החלטת מנהליו לפרסם ב"יתד נאמן". נציג הארגון הטיח בו: "מרן ראש הישיבה הוא זה שקובע". צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חשבתם שהמאבק נגד המפרסמים ב"יתד נאמן" מצד גורמים המזוהים על הפלג הירושלמי הגיע לקיצו? תחשבו שוב. תיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" מציג צעיר חרדי, ככל הנראה מקרב תומכיו של עיתון הפלס, שמגיע למשרדי ארגון צדקה ומוחה על החלטת הארגון לפרסם ב"יתד נאמן".

הקטע תועד במשרדי ארגון "בית לחם יהודה", ובחור הישיבה נראה בו כשהוא מוחה בפני אנשי הארגון על כך שהם בוחרים לפרסם ביומון הליטאי. לטענת הנוכחים, הבחור הטיח כי הפרסום ביתד נאמן הוא "בניגוד להלכה".

נציג הארגון נשמע משיב בתגובה "אתם הרי מאוד אוהבים הלכות. פושעים, עוכרי ישראל. אנחנו נמשיך. העיתון הוא ביטאון עולם התורה. הרב שטיינמן הוא מורנו ורבי חיים קנייבסקי הוא גדול הדור. מרן ראש הישיבה הוא זה שקובע".

בארגון אמרו ל"כיכר השבת" כי זו לא הפעם הראשונה שתלמידי ישיבה מטרידים אותם ו"מונעים מאיתנו לעזור למשפחות נזקקות". לדברי הארגון: "אנחנו נשמעים לדעתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, כך היה וכך יהיה. לא נרתע ממאבק כזה או אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר