גדולי ישראל הצטרפו

ח"כ משה גפני התרגש: 1,700 אברכים אמרו לו תודה

בצל הוויכוח בין הנציגים החרדיים על הדאגה לעולם התורה, ח"כ משה גפני קיבל אלבום מהודר מהנהלת ואברכי רשת "יששכר באוהליך" בו הם מודים לו על פעילותו ומברכים אותו על כך (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני מתבונן באלבום (באדיבות המצלם)

בצל הוויכוח הלוהט בין הנציגים החרדיים על הדאגה לעולם התורה, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני קיבל היום (רביעי), ערב חג הפורים תשע"ו, אלבום דיגיטלי מהודר מהנהלת ואברכי רשת הכוללים "ישכר באוהליך" בו מברכים אותו ומודים לו על פעילותו למען עולם התורה והישיבות.

מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין לצד מכתב ברכה מראש רשת הכוללים הרב אלחנן ויסבורד וחתימתם של 1700 האברכים.

באלבום שנושא את הכותרת "התודה והברכה" שהובא לגפני ע"י עסקני הכולל כותב מרן הגר"ח קנייבסקי בכתב ידו: "בס"ד ערב פורים תשע"ו ברכה והצלחה וכט"ס". מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מוסיף בכתב ידו: "ברכה והצלחה", והגרי"ג אדלשטיין חותם: "גם אני מצטרף לברכה והצלחה ושימלא השם יתברך כל משאלות ליבו לטובה".

אברכי הכוללים מציינים: "אנחנו החתומים מטה כל ראשי ואברכי רשת הכוללים הארצית יששכר באוהליך באנו בזאת להודות לכם מאוד על כל השתדלויותיכם דבר יום ביומו ובפרט המאמצים הכבירים להחזרת חלק נכבד מהקיצוץ בתקציב ולהגדלת המילגות החודשיות שהם פת לחמינו".

הרב ויסבורד עצמו מוסיף בכתב כי "בפרוס ימי הפורים אני מודה לך מאוד על שהקלת ממני את העול הקשה מנשוא בהחזקת רשת הכוללים" ובנוסף מאחל לו שברכת גדולי ישראל ואלפי האברכים תעמוד בעדו.

צפו בתיעוד מהאלבום המיוחד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר