מעצר בן הישיבה העריק

אביו של משה חזן: "חבל להם על הזמן, הבן שלי לא ייפול"

מחוץ לבית המשפט הצבאי ביפו נשא אביו של הבחור משה חזן, שנעצר באשמת עריקות מהצבא, דברים ואמר כי "הבן שלי משה הוא מאוד חזק, הוא לא ייפול. הוא ימשיך לא להתייצב" • האזינו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה לשחרור הבחור (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

אביו של תלמיד הישיבה משה חזן שנעצר אמש (רביעי) לאחר שהתברר כי הינו עריק מהצבא משום שסירב להתייצב בלשכת הגיוס, נשא לפני שעה קלה דברים מחוץ לבית המשפט הצבאי ביפו לפני ציבור מהפלג הירושלמי שהגיע לרחבת בית המשפט כדי לתמוך באסיר ובמשפחתו.

בדבריו אמר: "צריכים לדעת כי כל מה שעושה הקדוש ברוך הכל לטובה, בורא עולם בחר בבחור הזה, בבני משה, כדי לתת כוח לעם ישראל לעשות קידוש השם, בזכותו יהיה קידוש השם גדול".

"בעזרת השם יבינו כל אלו עמי הארץ שלא לומדים תורה שאין שום דרך אחרת, רק ללכת עם השם יתברך כי זו האמת", הוסיף האב, "עוד יגיע יום שכל עם ישראל יחזרו בתשובה ויהיו אחים זה לזה."

האב המשיך ואמר כי "ברור שהבן שלי משה הוא מאוד חזק, הוא לא ייפול ולא יצליחו נגדו וחבל להם על הזמן. הוא ימשיך לא להתייצב וגם אם ייכנס עוד שלוש פעמים לכלא זה לא יעניין אותו, כי זו האמת. גם אם יגזרו עליו כלא לשלוש שנים וגם לארבע, לא יצליחו נגדו".

"תוציאו אותו, תשחררו אותו, ומספיק להתעסק עם הדתיים", קרא האב. "תנו לו ללמוד תורה, כי אם אין תורה בעולם, העולם ייחרב. די להיות עם הארץ, תשבו גם אתם ותלמדו תורה, אין תכלית רק בלישון ולאכול. וגם אם אתם לא מסוגלים ללמוד לכל הפחות תנו לאלו שרוצים ללמוד את תורת השם לעשות את זה בלי להפריע להם, וזה יעמוד לכם לזכות, שאיפשרתם ללומדי התורה ללמוד".

לאחר שסיים האב את דבריו הנרגשים ליוו אותו הנוכחים בשירת "והיא שעמדה שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו".

האזינו לדברים באדיבות 'קו ההגנה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר