"הפרת הסטטוס קוו"

בלשכת ליצמן: דרעי וגפני התכנסו לדון על השבת

ראשי המפלגות החרדיות השר יעקב ליצמן, השר אריה דרעי וח"כ משה גפני נפגשו בלשכת שר הבריאות בכדי לדון בדרכי הפעולה נגד הפעלת תחבורה ציבורית בכמה ערים ברחבי הארץ (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, דרעי וליצמן (באדיבות המצלם)

ראשי המפלגות החרדיות השר יעקב ליצמן, השר אריה דרעי וח"כ משה גפני נפגשו בצהריים (שני) בלשכת שר הבריאות בכדי לדון בדרכי הפעולה נגד הפעלת תחבורה ציבורית בכמה ערים ברחבי הארץ.

לדברי השלושה, מדובר בהפרת הסטטוס קוו וכי הם יחליטו יחד על דרכי הפעולה שינקטו בכדי למנוע זאת.

טרם ברור האם השלושה יאיימו במשבר במידה וחילול השבת לא יפסק, אך השלושה צפויים להציג חזית אחידה במאבק לשמירת השבת.

בהודעה מטעם השלושה נמסר כי הפגישה עסקה בנושא הפרצות בחומות השבת עם התפשטות תופעות המסחר והפעלת תחבורה ציבורית, ובמהלכה "ראשי הסיעות דאגה רבה לנוכח התגברות התופעה".

עוד נמסר כי "ראשי הסיעות הטילו על היועצים המשפטיים של הסיעות לבדוק כיצד ניתן למנוע הפרות אלו הן בהליכים מנהליים והן בתיקוני חקיקה. עוד סוכם כי שלושת ראשי הסיעות ידרשו מראש הממשלה את התערבותו בקידום החלטות אלו".

אתמול דווח ב"הארץ" כי בתקופה הקרובה תחל לפעול תחבורה ציבורית בשבת בחמש ערים - עמק חפר, ערד, באר שבע, כפר סבא והרצליה. התחבורה תפעל בצורה בה היא תעקוף באופן חוקי את התקנות הקיימות.

לפי הדיווח, שירותי התחבורה יחלו לפעול לאזורי הבילוי ולחופי הים, חלקם על ידי העיריות וחלקם באמצעות יוזמות פרטיות של אזרחים וארגונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר