"מחליף פרה בחמור"

רבה של י-ם: 'פעם משוגעים היו בבית, היום הם עושים מצעדים'

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר תקף באירוע של מס הכנסה את המצעד המתוכנן מחר בירושלים: "פעם היו משתגעים בבית, היום עושים מהשיגעון שלהם מצעדים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שמעון בן זקרי. וידאו: באדיבות המצלם)

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר ממעט להתייחס לנושא המצעד הפרובוקטיבי שמתוכנן לעבור מחר (חמישי) ברחובותיה המרכזיים של ירושלים, אולם בקטע וידאו שצולם באירוע של מס הכנסה והגיע לידי "כיכר השבת", הוא נשמע מכנה את הצועדים "משוגעים".

הגר"ש עמאר אמר את הדברים בסעודת סיום מסכת שנערכה בנציבות מס הכנסה ובה השתתף. בין דבריו התייחס הרב למצעד ואמר: "יש לנו משוגעים בארץ. פעם היו משתגעים בבית, בפנים, באיזה מקום - היום הם גם עושים מהשיגעון שלהם מצעדים, מצעדים של משוגעים. מחליף פרה בחמור, זה הדור".

הגר"ש עמאר הדגיש: "אבל אנחנו לא מתייאשים, גם הם יחזרו בתשובה, לא מתייאשים. נחזיק חזק בדרך ה'".

הגר"ש עמאר, היום

רבה של ירושלים ציטט את הפסוק "גם כי-אלך בגיא צלמוות, לא-אירא רע כי-אתה עימדי" ואמר: "יש לך גיא צלמוות יותר מהמשוגעים האלה?".

לאחר מכן התייחס הגר"ש עמאר לביקורת שנמתחה על הרב הצבאי החדש הרב אייל קרים בעקבות פסקי ההלכה שלו ואמר: "הם מתלוננים על הרב הראשי של צה"ל, הרב קרים, תלמיד חכם ירא שמיים. שואלים 'למה אמר שזה איסור', זה כתוב בתורה, מאיפה הרב יפסוק? יפסוק מהקוראן? הוא פוסק מה שכתוב, כולם צועקים, לאיפה הגענו? זה לא שיגעון? אבל אנחנו לא מתייאשים, כולם יחזרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר