רדיפה משטרתית?

תושב פתח תקווה הביע מחאה על המצעד ונעצר פעמיים

אב לחמישה ילדים, חוזר בתשובה תושב פתח תקווה, רק ביקש להביע מחאה על המצעד בירושלים. הוא נעצר, שוחרר למעצר בית וכעת נעצר שוב רק בגלל שאשתו הפרה את תנאי המעצר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Avishag Shaar Yeshuv/ Flash90)

על רקע המצעד שהתקיים לפני כשבועיים בירושלים, העלו חרדים רבים טענות על כך שסבלו מהתנכלויות מכוונות כאילו וקיים חשש לפגיעה מצידם בצועדים.

הדבר התבטא גם במעצרו של אחיו של ישי שליסל כחשוד בתיכנון פגיעה בצועדים והן במניעת מעבר של אנשים בעלי חזות חרדית באזור הצעדה.

"כיכר השבת" חושף סיפור קשה על אדם שנמצא במעצר ללא עוול בכפו. מדובר בחוזר בתשובה, תושב העיר פתח תקווה, בשנות ה-40 לחייו, אב לחמישה ילדים, שהתקשר יממה לפני המצעד ללשכה לפניות הציבור בעיריית ירושלים והביע מחאה וכאב על עריכת המצעד וחילול קדושת העיר.

לתדהמתו, לאחר 3 שעות ביצעה המשטרה איכון טלפוני וחוקרים הגיעו למקום עבודתו ועצרו אותו על איום בסכינאות והשמעת דברי מחאה בוטים.

האיש הועבר לכלא הדרים שם שהה במעצר עד לשעות הצהריים של היום שלמחרת (לאחר המצעד) אז הובא בפני שופט.

האיש שוחרר למעצר בית של שבועיים, קנס של 2500 שקלים וערבות של 10,000 שקל.

אתמול (שלישי) בצהריים הגיעו במפתיע השוטרים לדירתו בפתח תקווה ועצרו אותו מאחר ורעייתו לא שהתה בבית זאת בניגוד לסיכום שהיתה צריכה להשגיח על מעצר הבית של בעלה.

לדברי בני משפחה יצאה האם למרפאה סמוכה ולא חשבה שהדבר נאסר עליה.

כעת קובלים בני המשפחה כי אביהם עצור על לא עוול בכפו כאשר היום גם האם צפויה להיחקר על כך שלא השגיחה על בעלה. "מדובר בהתעללות לשמה הרי הוא לא הפר את מעצר הבית אלא רק היא ומדוע הוא צריך לשהות במעצר", הם תוהים.

תגובת המשטרה לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר