"החלטתי לא לשתוק"

אהרל'ה יקטר מאויים; הסגיר למשטרה אברך שנעמד בצורה חשודה ליד מקווה

העסקן החרדי אהרל'ה יקטר עובר מאז ליל אמש מסע לחצים, זאת מאחר והסגיר למשטרה אברך שנעמד בצורה מחשידה ליד מקווה בבני ברק. יקטר: "החלטתי שאסור יותר לשתוק" (בארץ)

אהרל'ה יקטר, סופג איומים (ארכיון כיכר השבת)

בשעות הלילה אמש (רביעי), נתפס אברך שעמד בצורה חשודה סמוך למקווה בבני ברק, זאת לאחר תלונות רבות שהתקבלו בשבועות האחרונים מנשים באזור. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נשמע האברך מבקש כי יפנו לרב מנדל שפרן במקום למשטרה. למרות זאת, העסקן החרדי ארהל'ה יקטר החליט להסגיר אותו לידי המשטרה.

על פי הדיווח באתר מאקו, מאז הסגיר יקטר את האברך הוא סופג לחצים במטרה לגרום לו לחזור בו מהעדות שמסר במשטרה בעניין. יקטר אמר בשיחה ל'מאקו' כי "החלטתי שאסור לשתוק ולטייח את התופעה הזו והתחלתי לעקוב אחר חשודים פוטנציאליים. אתמול בלילה דיווחה לי אישה חרדית על האברך. הגעתי למקום ותפסתי אותו על חם, באתי אליו מאחור, נתתי לו סטירה חזקה. שאלתי אותו איך הוא לא מתבייש?", אמר יקטר.

לאחר שבעל החזות החרדית ניסה לברוח מהמקום, תפסו אותו מספר אברכים שראו את המהומה והגיעו למקום. הם החזיקו אותו עד להגעת כוחות המשטרה.

קטע מהסרטון שהופץ ברשת

על פי הדיווח, החל מאתמול בערב מקבל יקטר עשרות טלפונים מרבנים בבני ברק, "שמפעילים עליו לחצים ואיומים על מנת שיבטל את עדותו במשטרה". יקטר עצמו אמר בראיון כי "החלטתי שאסור יותר לשתוק לאנשים האלה. צריך לעצור אותם ולדאוג שימצו איתם את הדין", על פי הדיווח, מקור הלחץ היא העובדה כי האברך החשוד משתייך למשפחה "מכובדת וידועה בבני ברק".

יקטר אמר כי "אני לוקח בחשבון את העובדה שינסו להחרים ולנדות אותי, אבל המצפון שלי נקי. אני לא מוכן להשתיק מקרים כאלה, אני לא אכנע ללחץ שלהם, ככל שהם מפעילים אותו יותר – זו ההוכחה שאני צודק בדרכי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החשוד נעצר, נחקר ושוחרר בערבות כעבור כמה שעות. בחקירתו הוא הודה במעשים וטען כי זה מקרה חד פעמי והבטיח לא לחזור על מעשיו. נגד החשוד נאסר להתקרב למקוואות. במידה ויתקרב, הוא ייעצר ממצאי החקירה יועברו לפרקליטות מחוז תל אביב וזו תחליט האם להגיד נגדו כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר