"מתווה הכותל אינו פוליטי"

גפני מאשים: שופטי בג"ץ פוליטיים, הם מייעצים לרפורמים

לאחר שמנדלבליט קבע כי "מתווה הכותל" הוא סוגיה פוליטית, מגיב ח"כ גפני לדברים וטוען כי מדובר בסוגיה האם יש יהדות במדינה. גפני מוסיף ומאשים כי שופטי בג"ץ מייעצים לרפורמים (חרדים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Hadas Parush/Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הבהיר כי אין בכוונתו להתערב בנושא מתווה הכותל - שהיה אחד מיוזמיו כמזכיר הממשלה - בטענה כי מדובר בסוגיה פוליטית.

"מדובר בסוגיה בעלת מאפיינים פוליטיים מובהקים, שאיננה דורשת הכרעה מטעמו של היועץ המשפטי לממשלה", כתב מנדלבליט.

בתגובה לדברים, אומר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני "נושא מתווה הכותל איננו סוגיה פוליטית, היא סוגיה מקצועית לכל דבר ועניין, האם יש יהדות במדינת ישראל או לא".

גפני מוסיף, בשיחה ל"יתד נאמן" למתוח ביקורת חריפה נגד מנדלבליט ושופטי הבג"ץ ואומר כי "מי שפוליטי בעניין הזה אלו הם שופטי בג"ץ, אשר עמדתם אינה מקצועית. הם נגד התורה והיהדות, המעורבות שלהם בעניין הזה מבחינה מקצועית היא בלתי קבילה בעליל".

לדברי גפני, שופטי בג"ץ "מייעצים לרפורמים מה לעתור ומה לא לעתור, מה למשוך ומה להביא, ויותר מכך השופט הדתי כביכול, הוא יותר קיצוני מכל האחרים בסיוע לרפורמים".

"על כן לקבוע כי מדובר בנושא פוליטי ולכן יש להעביר זאת לבג"ץ היא אמירה שאיננה נכונה בשני חלקיה", מוסיף גפני.

גפני מוסיף ומבהיר כי "אנחנו ניאבק נגד ההחלטה הזו ונדרוש התערבות ממשלתית למיגור ניסיונות הפגיעה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. לעולם לא נכיר בתנועות הכפרניות מזייפות היהדות הנועצות חרב בתורה הקדושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר