בשיעור השבועי

הגר"י יוסף עקץ ברמז את הגר"ש עמאר: "הרב משאש לא התראיין"

במהלך שיעורו השבועי המועבר בשידור חי ב'כיכר השבת' עקץ הראשל"צ הגר"י יוסף ברמז את הראשל"צ הגר"ש עמאר לאור ראיון שהעניק. "לא זוכר שהרב משאש התראיין פעם" (חרדים)

הראשל"צים הגר"י יוסף והגר"ש עמאר (יונתן זינדל, פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף, עקץ במרומז את הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר בעקבות שיחה שהעניק למוסף החג של 'קו עיתונות'.

במהלך שיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים', שיעור המועבר בשידור חי ב"כיכר השבת", התייחס הגר"י יוסף למעלותיו של מי שהיה רבה של ירושלים הגאון רבי שלום משאש זצוק"ל.

לדבריו: "הגאון הרב משאש, רבה של ירושלים, היה גאון עולם, כל מה שמעניין אותו היה רק התורה, לא היה רודף אחרי הכבוד, אף פעם הוא לא התראיין, לא זוכר אף פעם שהרב משאש התראיין באיזה עיתון, אף פעם, מה שעניין אותו זה התורה הקדושה".

דבריו של הרב הראשי התפרשו מהר מאוד כ'עקיצה' לרבה הנוכחי של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר שהעניק שיחה לרשת 'קו עיתונות' ובין היתר התייחס ל'שלום הספרדי'.

בין היתר אמר הגר"ש עמאר: "אני לוקח על עצמי בתקופה שאני אראה שהיא רלוונטית, לפעול יום ולילה כדי לאחד את הציבור הספרדי, כדי שח"ו אש המחלוקת לא תבער, ואנצל את מערכת הכבוד ההדדי שיש לנו עם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, ראש הישיבה הרב מאזוז, והגאון הגדול הרב בעדני שאנחנו בידידות עמוקה, כדי למצוא את הדרך והפתרון המתאים לקדש שם שמים ברבים ולהרחיק מאיתנו את שם המחלוקת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר