צוחק אחרון

בנוכחות הרב יוסף: רחמים מלול סוגר חשבון עם כולם

פחות משבוע לאחר הבחירות, רחמים מלול, ראש-העיר החדש של רחובות, סוגר חשבון עם כולם: החילונים והליטאים, יתד נאמן והעסקנים. זה קרה בנוכחותו של הרב יעקב יוסף. "הקהילות החרדיות צריכות לעשות חשבון נפש", אמר. וגם: האם הוא הולך לנקום בליטאים? ל"כיכר השבת" הגיע הנאום המסעיר. צפו (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |
לצד הרב יעקב יוסף (צילום בלעדי: כיכר השבת)

רק עכשיו, אחרי הניצחון המתוק של רחמים מלול לראשות עיריית רחובות, הוא מתפנה לסגור חשבון עם כולם.

ויש לו הרבה, הרבה חיצים לשגר. החל מהחילונים שתקפו אותו שיחרד את העיר, הליטאים שצעקו בקולי-קולות שהוא לא מספיק חרדי ו'יתד נאמן' שהשתלח בו ללא הפסקה.

זה קרה בסוף-השבוע שעבר, בנוכחותו של הרב יעקב יוסף, בסיום דרשתו השבוע בבית-הכנסת.

לאחר מילים חמות של הרב יעקב יוסף, המקרופון הועבר למלול, ששפך אש וגופרית על אויביו שניסו למנוע את בחירות.

"אני לא יודע למה מפרסמים נגדי שפעלתי ללא דעת של גדולי תורה. כשהרב יוסף תומך בי, אז אין דעת גדולי תורה"?, הוא פתח את נאומו הנוקב, כשהוא מציין שהייתה לו גם תמיכה מפורשת מהגר"ע יוסף, למרות שלא הוציא מכתב תמיכה בו.

"מה שהתרחש במערכה זו, הוא מכאיב לב", אמר מלול. "הוא אמור לעורר הרבה חשבון נפש אצל הקהילות החרדיות. עוד היום", המשיך, "מפרסמים נגד מאמרי שטנה בעיתונות החרדית של פלג מסויים. הלב כואב, הלב דואב, לראות את זה. חבל שהגענו לכך".

ומלול המשיך: "אני, במערכת הבחירות הזאת, נקטתי בדרכי, בהשקפה של תורה - שבה גדלתי ועליה התחתנכתי".

"אני לא הולך לנקום", הבהיר מלול. "כולם יודעים שממעמד ראש-עיר אפשר לפעול גם חיובי וגם שלילי. אבל איננו חס וחלילה אנשי נקמות. כפי ששירתתי את הקהילה במשך 20 שנה, אני ימשיך לשרת. אני יכול למנות עשרות מוסדות תורה, עשרות בתי-כנסת, והקצאות קרקע שעבדו תחת ידיי".

בהמשך נאומו, הוא ציין אחד לאחד את הקמפיינים נגדו, הן מהציבור החרדי והן מהציבור החילוני.

"זה ניצחון שלא ייאמן בהיסטוריה של רחובות", אמר מלול והמשיך מיד: "גם דתי, גם חרדי, וגם ספרדי. רואים פה מהפכה. אני מקבל מאות טלפונים ומברקים ומכתבים. כולם אומרים לי שהיהדות הספרדית זקפה את קומתה".

לידי "כיכר השבת" הגיע הנאום במלואו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר