חשיפת כיכר השבת

השר אזולאי מבקש להקפיא את הדחת רבה של כפר סבא

בעקבות החלטת משרד הדתות להדיח את רבה של כפר סבא הגאון רבי אברהם שלוש מתפקידו, פונה שר הדתות דוד אזולאי ליועץ המשפטי לממשלה להקפיא את ההדחה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דוד אזולאי (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

חשיפת "כיכר השבת": בעקבות החלטת משרד הדתות להדיח כבר השבוע את רבה של כפר סבא הגאון רבי אברהם שלוש, פונה שר הדתות דוד אזולאי ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט בבקשה להיפגש עמו ועד אז להקפיא את ההדחה.

אזולאי שיגר את המכתב ליועמ"ש והתייחס למכתב של עו"ד זהר פורת, עוזרת היועץ המשפטי למשרד הדתות, שהודיעה כי כבר השבוע יודח הרב מתפקידו, וזה לאחר השימוע שנעשה לו.

במכתבו מבקש אזולאי להיפגש בהקדם עם מנדלבליט, דורש להקפיא את ההדחה שמתוכננת ליום רביעי הקרוב ומעלה טענות על המסקנות מהשימוע.

מנגד, גורמים במשרד הדתות מביעים זעם על התנהלות השר ולשכתו: "המכתב של עו"ד זהר פורת שוגר לפני מעלה מעשרה ימים, השר קיבל העתק, מדוע רק בסוף השבוע הם נזכרים לבקש את התערבות מנדלבליט. זה מעט מידי ומאוחר מידי".

כזכור, "כיכר השבת" חשף הבוקר לראשונה כי במכתב ששיגרה עו"ד זהר פורת, עוזרת היועץ המשפטי למשרד הדתות, מכתב ששוגר אל ששון טרבלסי, יו"ר המועצה הדתית בכפר סבא היא מודיעה על הדחת הרב שלוש מתפקידו.

במכתב כותבת עו"ד זהר: "לאור תוצאות השימוע שערכנו לכבוד הרב שלוש בכתב ובעל פה, באמצעות בא כוחו, ובהתאם להנחיית משרד המשפטים, כהונתו של הרב שלוש תסתיים מאליה ביום רביעי כ"ד אדר תשע"ז".

זהר מבקשת להודיע: "על יציאתו לגמלאות, לשלוח טפסי פרישה ולהפסיק לשלם את שכרו של הרב".

בסיום המכתב מדגישה זהר: "יובהר כי אין באמור בכדי להמעיט בערכו ובתרומתו רבת השנים של כבוד הרב לעיר".

יצוין כי עם פרוץ המהומה סביב הרב שלוש, הצהיר שר הדתות דוד אזולאי בשיחה עם "כיכר השבת": "הבטחתי כבר מספר פעמים, במשמרת שלי לא ידיחו רבנים. לא אתן את ידי לזה, נקודה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר