"רוצים משיח עכשיו"

השר בנט חושף: מה החזיר אותי ואת משפחתי בתשובה?

שר החינוך נפתלי בנט השתתף באירוע לחניכי תנועת נוער חב"דית, וסיפר על התקרבות משפחתו ליהדות. לסיום, הוא שר עם התלמידים: "אנו רוצים משיח עכשיו". צפו בווידאו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם. תמונה ראשית: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

שר החינוך נפתלי בנט נאם הערב (שני) בכנס המרכזי של תנועת הנוער החב"דית "צבאות ה'", וסיפר לאלפי המשתתפים כיצד משפחתו חזרה בתשובה לאחר שהחל לחבוש כיפה - בזכות פעילות חב"ד.

השר נפתלי בנט סיפר כי בגיל 3 נשלח על ידי הוריו לגן ילדים של חב"ד בקנדה. "יום אחד חזרתי עם כיפה לבית וההורים שלי שאלו אותי מה זה אז הסברתי להם".

"לאחר מכן", הוסיף בנט, "חזרתי עם ציצית, ושוב ההורים שלי שאלו אותי מה זה, ושוב הסברתי להם עד שלבסוף גם הם התחברו לאורח חיים של תורה ומצוות".

בנט שיבח את אלפי התלמידים שהגיעו לאירוע במסגרת יום הולדתו ה-115 של הרבי מליובאוויטש, ואמר להם: "כל אחד מכם שליחים מיוחדים של עם ישראל אשר יוצאים לכל פינה בארץ ובעולם כדי לשמור על הדבר הכי יקר שיש לנו עם ישראל".

יו"ר תנועת הנוער "צבאות ה'" הרב דוד נחשון אמר כי "אלפי הילדים שנכחו במקום הם הדור הבא של שליחי חב"ד אשר הולכים להאיר את כל העולם באור יהודי ולהמשיך לקרב את עם ישראל ולפעול למען הגאולה במהרה בימינו אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר