במעמד הגר"ח: ´רפאל´ מיכה רוטשילד

בטקס מיוחד שנערך לפני שעה קלה בבית הגר"ח קנייבסקי שליט"א, נוסף השם ´רפאל´ לעסקן מיכה רוטשילד שנפצע אמש קשה בראשו (חרדים)

חיים מן וחנוך לס | כיכר השבת |

"רפאל מיכה בן רייצי" כך נקבע לפני שעה קלה במעמד הוספת שם מיוחד שנערך בבית הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

בטקס הוספת השם שנערך יחד עם מניין אנשים בבית הגר"ח קנייסקי, נכח בין היתר גם אביו של ר' מיכה רפאל, הד"ר משה רוטשילד. את השם 'רפאל' הוסיפו הנוכחים על פי הוראתו של הגר"ח.

במעמד המרטיט, זעקו הנוכחים את פסוקי התהילים כשנאמן בית הגר"ח - הרב משה סמוטני משמש כשליח ציבור וקורא פסוק אחר פסוק, לאחר מכן אמרו הנוכחים גם י"ג מידות ו'מי שברך' לרפואתו, ואת הנוסח המיוחד להוספת שם.

כזכור, נפצע אמש העסקן הרב מיכה רוטשילד בתאונת דרכים באורח קשה, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מפגיעת ראש חמורה.

התאונה בה נפצע רוטשילד, אירעה בקטע הכביש שבין 'שער הגיא' ל'שורש מייד לאחר העיקול. ככל הנראה, בשל מזג האויר הקשה והכביש הרטוב, החליק הרכב בו נסע רוטשילד כנוסע, איבד את השליטה, והתנגש במעקה הבטיחות בצד ימין של הכביש. רוטשילד שישב לימין הנהג נפצע קשה. כל שאר ארבעת נוסעי הרכב, בהם אב - תושב בני ברק עובד בכיר בעירייה, ובנו, פונו במצב קל.

קטע הכביש בו נפצע רוטשילד, הינו למרבה הזעזוע, בדיוק אותו קטע הכביש בו נהרג לפני כשלוש שנים, בתאונה מזעזעת, גיסו הרב נתן קסלר זצ"ל.

הרב מיכה רוטשילד הינו עסקן ידוע המקורב לבתיהם של גדולי ישראל. בשנים האחרונות הוא נודע בשורה ארוכה של דברים בהם התעסק, החל ממלחמה בחילולי הקברים, עבור בקווי הנסיעות השונים כגון קו 402 שרוטשילד נחשב ל'אביו מולידו', ועד ליוזמות הדיור השונות בהן היה מעורב לאחרונה.

בשעות האחרונות נמסר, כי מצבו הרפואי הוחמר עקב דימום בראשו, והוא הובהל שוב לחדר הניתוח.

העתירו עבור רפאל מיכה בן רייצי לרפו"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר