בקרוב רב ספרדי למודיעין עילית?

בכירים במודיעין עילית טוענים: גוטרמן סיכם עם אלי ישי על מינוי הרב אבוטובול לרבה הספרדי של מודיעין עילית. גוטרמן מצידו מכחיש לחלוטין (חרדים)

מנחם קוליץ | כיכר השבת |

האם בקרוב עומד להתמנות רב ספרדי למודיעין עילית, לצידו של המרא דאתרא האשכנזי הרב מאיר קסלר שליט"א? על פי הדיווחים העקשניים המגיעים ממודיעין עילית, התשובה לשאלה הזו הינה חיובית בהחלט.

מדובר במאבק אותו מקיימים נציגי ש"ס מזה שנים רבות, בדרישה למנות את הרב אבוטבול חתנו של הגר"ע יוסף, לרבה הספרדי של מודיעין עילית.
על פי הדיווחים, דובר על כך מאחורי הקלעים במערכת הבחירות האחרונה, כי בתמורה להצטרפותה של ש"ס לרשימה המאוחדת ומניעת קיומן של הבחירות בעיר, ייעתר ראש העיר גוטרמן לדרישה הש"סית, ויאפשר את מינוי הרב אבוטבול לצידו של הגר"מ קסלר.

על פי אותם דיווחים, לאחר הבחירות ניסה לגשש גוטרמן את הרב קסלר - המרא דאתרא, רב העיר מצדו – למותר לציין, לא אהב בלשון המעטה את הרעיון, ולפי הדיווחים הטיל ווטו בנושא.

אלא שלאחר מספר חודשיים כאשר שב אלי ישי לגוטרמן, ושאל אותו מה מתקדם בנושא, השיב לו גוטרמן בצער, כי "רב העיר הטיל ווטו בנושא".

אלא שבתקופה האחרונה, חלו אי אלו 'עיכובים' בהעברת תקציבים לעיר, וכאות וסימן ממשרד הפנים לראש העיר הסורר. גוטרמן שהפנים את המסר, פתח בגישושים עם משרד הדתות. ביקורו בחודש שעבר של השר יעקב מרגי בעיר "לטקס קביעת מזוזות" בלשכה של אחד מהאנשים הזוטרים בעירייה, היה כך טוענים, רק סיפור הכיסוי לפגישה שעסקה בתוכן האמיתי שלמענו הטריח השר את עצמו.

אגב, הטקס הזה כזכור, היה זה שהפך מהר ל" זירת התפרעות", בעקבות פריצתם של תושבי "גני מודיעין" המתלוננים על קיפוחם. הבקבוקים שנזרקו לכיוונו של גוטרמן, הדחיקו מסתבר, את ההסכם שהלך ונרקם.

היום נפגש סגן ראש העיר מסיעת ש"ס גדעון הכהן עם שר הפנים אלי ישי בלשכתו. על פי הדיווחים, הגיע גדעון הכהן אל יו"ר תנועתו ובידו התחייבותו של גוטרמן לקיום הסיכום, ולמינויו של הרב אבוטבול רבה הספרדי של העיר.

על פי אותם דיווחים, בתמורה למינוי הרב, יקבל גוטרמן שורה של תופינים ממשרד הפנים, ביניהם פתרון שכונת "גני מודיעין" המסופחת בעל כורחה לעיר מודיעין עילית, כאשר במקום זה, תסופח השכונה למועצה האזורית מטה בנימין בחבל מודיעין, ובא למודיעין עילית גואל.

ומה אומר נשוא הפרשה ראש העיר הרב יעקב גוטרמן? הוא מסתבר מעדיף להכחיש את העניין מכל וכל: "לא היה ולא נברא, ואפילו משל לא היה. אין סיכום מהבחירות, אין הפרה ואין סיכום מחודש".

אז מהי האמת, הדלפות הבכירים או הכחשות הראשים? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר