מודיעין עילית מציגה: לכלוך והזנחה

מה קורה במודיעין עילית? התושבים מספרים על לכלוך, הזנחה, וחמור מכל: אדישות רה"ע גוטרמן, זה שמעולם לא נבחר. גלרייה מוזנחת (חרדים)

אהרון אבוטבול | כיכר השבת |
ערימת פסולת. מחזה נפוץ במודיעין עילית

מה קורה במודיעין עילית? זו בדיוק השאלה אותה מסתבר שואלים את עצמם רבים מתושבי העיר, מדי בוקר, כאשר הם נאלצים לצאת מביתם אל הרחוב המוזנח, המדרכות השבורות, הבורות בכבישים והיעדר המענה לפניותיהם.

הנקודה הזו האחרונה, היא מסתבר הנקודה המכאיבה להם יותר מכל. הם מספרים על אדישות ראש העיר יעקב גוטרמן, אדישות הגובלת באטימות. "יכולה לעבור שנה שלמה של מפגע בטיחותי חמור, ולאף אחד בעירייה זה לא מזיז" הם אומרים בכאב ל'כיכר השבת'.

רק לאחרונה נעזרו תושבי העיר בדלית ברירה, בשירותיו של ערוץ 2, כאשר מפגע בטיחותי חמור דרכו נאלצו לעבור 1000 תלמידות סמינר בדרכן ללימודיהן, נותר זמן רב ללא טיפול, ורק לאחר שידור הכתבה בערוץ 2, נזכרו בעיריה בצורך לתקנו.

תושבי העיר מצידם, תולים את האשמה היישר בראש העיר גוטרמן. "הוא מנצל את העובדה כי כאנשים האמונים על קיום הוראותיהם של גדולי ישראל, לא העז אף אחד להציג נגדו מועמדות בבחירות, ומשכך מונה גוטרמן ללא שנבחר כלל". מה הקשר - תהינו, תשובת התושבים "הוא לא מרגיש עצמו מחויב כלל לתושבים בעיר, שהרי הוא יודע כי נבחר למרות ההתנגדות העזה הקיימת בעיר כלפיו. מנצל לרעה את האמון שנתנו בו גדולי ישראל, ויורק בפניהם של התושבים הסובלים ממנו".

את גלריית התמונות המצ"ב, שגרו אלינו באחרונה מספר תושבים בעיר, התלונות מסתבר - דומות, הן חוזרות על עצמן שוב ושוב, בווריאציות שונות - אך בתוכן זהה: זלזול, הפקרות, הזנחה והתעלמות.

ההזנחה אגב, אינה רק ברחובות. השבוע חשף הפרשן הפוליטי של רשת 'קו עיתונות דתית' אבי בלום, כי גוטרמן פספס את ההזדמנות להכללתה של מודיעין עילית במפת אזורי העדיפות הלאומית, זאת על אף שהיא מוגדרת ברמה הסוציו אקונומית הנמוכה ביותר. הסיבה לפספוס הייתה פשוטה: ראש העיר יעקב גוטרמן פשוט לא טיפל בעניין כראוי. גם כשעשה זאת, היה זה מעט מדי ומאוחר מדי.

ובכל זאת - מספרים הפונים ל'כיכר השבת', בדבר אחד מטפלים שם כמו שצריך. כל ביקורת שהיא, בין אם היא נשמעת מפיהם של חברי מועצת העיר, ועד לאחרון התושבים, אחת דינה: דיכוי ביד ברזל.

אז איך מגיבים על הטענות והתמונות בעיריית מודיעין עילית? פנינו לדובר העירייה מר יחיאל סבר, אלא שהוא מטעמיו, לא מצא לנכון להגיב כלל לכל טענה שהיא.

ערימת פסולת. מחזה נפוץ במודיעין עילית
עוד ערימת פסולת
תמרור עקום, לאיש בעיריה זה לא מפריע
מדרכה נוסח גוטרמן
האשה הולכת על הכביש, אין לה מדרכה
בור בכביש, כבר כמה שנים....
לאיפה המדרכה ממשיכה?
סמטת אחיעזר
רחוב הלל ושמאי
תמרור הפוך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר