תיעוד לילי

בני-ברק: אלמונים חילקו "שומרי אמת" ופצעו נערים

חדורים ברוח קרב יצאו אתמול כמה אלמונים, ייתכן שאנשיו של צבי ביאליסטצקי, כדי לחלק את הלהיט המודפס מבית היוצר של משפילי הדיינים: "שומרי אמת". בדרך, הם נתקלו בחבורת נערים שגערו בהם. פרצה קטטה, ושני נערים נפצעו קל. אליעזר פרידמן זומן לעדות במשטרה (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בני-ברק, אתמול (עוזי ברק, כיכר השבת)

חדורים ברוח קרב יצאו אתמול כמה אלמונים, ייתכן שאנשיו של צבי ביאליסטצקי, כדי לחלק את הלהיט המודפס מבית היוצר של משפילי הדיינים: "שומרי אמת".

אם לא די ברבבות העותקים שכבר הופצו בעיר התורה והחסידות בסוף-השבוע, ביקשו האלמונים להביא אותם לבתים שעדיין לא נחשפו לעלון המדובר. בדרך לשם, הם נתקלו בחבורת צעירים שניסו להפריע להם במלאכת החלוקה.

זה קרה ברחוב נחום פינת השומר בבני-ברק, בשעת לילה מאוחרת. הצעירים גערו בפעילים וביקשו מהם לחדול ממעשיהם. בתוך דקות, פרצה במקום מהומה אלימה תוך שאנשיו של פרידמן מכים בחוזקה שני צעירים.

בעקבות המהומה הוזעקה למקום ניידת של טיפול נמרץ, שמיהרה לפנות את שני הפצועים אל בית החולים "מעייני הישועה". מצבם מוגדר קל.

הפעילים שחוללו את המהומה מיהרו להימלט מהמקום. המשטרה הוזעקה לביתו של אליעזר פרידמן, שותפו של צבי ביאליסטצקי בהשפלת הדיינים בבית-המשפט בשבוע שעבר והורתה לו להתייצב למתן עדות הבוקר, במשטרת מרחב דן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר