אֶבֶן מִקִּיר תִּזְעָק

ניצלה מנפילת האבן בכותל ומשחזרת: "ב - 05:46 היה בום"

"ב- 05:46 היה בום ענקי, האבן הגיעה לרצפה ושברה אותה, עפו רסיסים. החלטתי לא לספר לבעלי והילדים, בשביל לא להפחיד אותם סתם" • דניאלה גולדברג משחזרת את הרגעים הדרמטיים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דניאלה גולדברג מגיעה מידי בוקר להתפלל ברחבת הכותל, היא מבקרת גם ב'עזרת ישראל', המקום בו 'מתפללים' הרפורמים. כך קרה גם הבוקר (שני), במהלך התפילה היא שמעה קול רעש גדול והבינה כי ניצלה בנס כאשר מטרים ספורים ממנה התרחש אירוע נדיר, אבן מקיר הכותל המערבי נפלה.

דניאלה הגיעה הערב פעם נוספת לכותל, הפעם בכדי לברך 'הגומל' על הנס הגדול. ברחבה היא פגשה את הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו ושרת התרבות מירי רגב שהגיעו לסייר בזירת הנפילה.

בראיון ל'כיכר השבת' משחזרת דניאלה: "אני מגיעה כל בוקר, שנים, בארבע לפנות בוקר. היום היה לי להשלים גם מאתמול. ב- 05:46 היה בום ענקי, והאבן הזו הגיעה לרצפה ושברה אותה, גם את המדרגות. מה שהחזיק את האבן זה בעצם הפיגומים. עפו רסיסים".

"בהתחלה הייתי ממש בתפילה, אפילו לא הוצאתי את השעון מהכיס, ואז המשכתי להתפלל, לא הייתי מרוכזת, אמרתי שלא יפה שאעמוד פה סתם ואחלום, אז אמרתי שאני אעלה ואמשיך להתפלל".

דניאלה מספרת כי: "החלטתי שלא לספר לבעלי והילדים בשביל לא להפחיד אותם סתם, כשהגעתי למטה חשבתי אולי להגיד למאבטחים מה קרה כדי שעוד אנשים לא יסתכנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר