חשיפת "כיכר השבת"

יוזמת ה"מחוברים" החדשה של מאיר קווין

כחודשיים לאחר שמאיר קווין - מייסד "מחוברים לחיים" ב'עזר מציון' עזב, יוזמה חדשה, בניהולו - "מחוברים Online" שמה, יוצאת לדרך • מאיר קווין: "אני עם הפנים קדימה" (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מאיר קווין (באדיבות המצלם)

חשיפת "כיכר השבת": כחודשיים לאחר עזיבתו של מאיר קווין - מייסד "מחוברים לחיים" בארגון 'עזר מציון', יוזמה חדשה, בניהולו ויוזמתו, יוצאת לדרך.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים יצאה לדרך יוזמת "מחוברים Online", שתיתן מענה מקיף לכל עשיית החסד באמצעות קבוצות הוואטסאפ ורשתות חברתיות אחרות.

עד כה הצטרפו עשרות מנהלי קבוצות, מהארץ ומהעולם, ליוזמה החדשה, שצפויה לקרום עור וגידים כבר בימים הקרובים.

כזכור, לאחר כעשרים שנה ב'עזר מציון', לפני כחמש שנים, הקים מאיר קווין את מחלקת "מחוברים לחיים", אליה הצטרפו עשרות מנהלים ואלפי מתנדבים מכל רחבי הארץ ובכחמישים מדינות ברחבי העולם.

לפני כחודשיים, לאחר שקיבל תחושה כי אינו רצוי עוד בארגון ולאחר מספר חילוקי דעות מול ההנהלה, הודיע קווין על עזיבתו. כעת, הוא יוצא לדרך ביוזמת חסד חדשה.

בפנייה אישית למנהלים, אומר קווין: "אני עם הפנים קדימה, הכל מלמעלה. מצאתי לנו בית אחר, אני רוצה שתבואו איתי ביחד, אני צריך כל אחד ואחת מכם, יש לי המון תוכניות מגירה, אני רוצה להמשיך ביחד אתכם לגלגל את הגלגל הענק הזה, לחבר עוד עשרות אלפי אנשים, להתפתח לעוד תחומים ולעוד מדינות בעולם. מהר מאוד נהיה ארגון המתנדבים הגדול ביותר בעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר