בביקור בבני ברק

מירי רגב: "הפרדה בין גברים לנשים לא הדרה, זאת צניעות"

שרת התרבות, מירי רגב, ערכה ביקור מתוקשר בבני ברק שם פגשה את יו"ר הליכוד המקומי, חבר המועצה יעקב וידר והתייחסה לנושא הופעות התרבות לציבור החרדי וכמובן אכלה טשולנט (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בליכוד מנסים לקראת הבחירות המתקרבות לקבל כמה שיותר קולות במגזר החרדי מה שמביא להצהרות מעניינות במיוחד מצד בכירי המפלגה.

אמש (חמישי) הגיעה שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, לביקור מיוחד בעיר בני ברק, בהזמנתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד.

לפני מספר שבועות הודיעה השרה, כי הקימה אולפן נייד בשם "מירי רגב LIVE בדרכים" שילווה אותה בנסיעותיה ברחבי הארץ, וממנו תשדר לציבור מידע ישיר על הנעשה בפריפריה ובמקומות שלטענתה אינם מסוקרים בתקשורת בדרך כלל.

במהלך השידור, שארך כשעה וחצי, חשפה השרה, כי כשנכנסה לתפקידה כשרת התרבות והספורט הופתעה לגלות כי מעולם לא קיים המשרד אירועי תרבות לחרדים בגלל טענות על הדרת נשים.

השרה הכריזה: "אני לא נגד הפרדה בין גברים לנשים כאן. זאת לא הדרה, זאת צניעות, והיום יש עשרות אירועי תרבות למגזר החרדי כל שנה ויהיו עוד הרבה יותר בהמשך".

לטענתה, "למעשה, הליכוד פועל בלי הפסקה למען הציבור החרדי, והיום אנחנו יודעים שהציבור החרדי גם יודע ומעריך את זה. יש מטה חרדי גדול ומשמעותי בליכוד, בראשות וידר, ויותר ויותר חרדים וחרדיות מצטרפים לליכוד, ולא רק בבני ברק, וזאת תופעה מבורכת שאנחנו מעודדים אותה".

וידר הציג בפני השרה את רשימת הגמ"חים בבני ברק והרחיב על מוסדות החסד והתורה בעיר.

בהמשך תקפה השרה את עיריית בני ברק ואמרה כי: "בבני ברק יש משהו מיוחד באוויר, זאת עיר תוססת ומלאת חיים אבל שכונת פרדס כץ קרעה לי את הלב. העיר צמאה לשינוי".

השרה המשיכה ואמרה לוידר כי "מאז שהראית לי שהעירייה סגרה ואטמה את אולמות הספורט שבנינו לרווחת תושבי בני ברק, אני לקחתי את בני ברק כפרויקט ויש לי תקווה שיחד עם העזרה שלנו אתה עוד תעשה פה שינוי".

בהמשך השידור השרה טעמה ממיטב מטעמי בני ברק, כמו צ'ולנט, קיגל וחלות ויז'ניץ, ושוחחה עם תושבי ותושבות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר