מתקפה חריפה

הראשל"צ: "נשות הכותל רוצות לעקור ולדרוס את התורה"

רבה של י-ם הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר יוצא במתקפה חריפה נגד נשות הכותל: "כל מה שאכפת להן זה לעקור את התורה, לדרוס ולרמוס ולזלזל בכבודה של תורה" • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר במתקפה חריפה נגד 'נשות הכותל'. לדבריו, כל מטרתן היא לעקור ולרמוס את התורה הקדושה.

בשיעורו השבועי בירושלים התייחס הגר"ש עמאר לפוגרום בבית הכנסת בקריית יובל בעיר, וקרא להתחזק בקדושת בית הכנסת.

בהמשך התייחס הגר"ש עמאר לנשות הכותל ואמר: "אלו הנשים שבאות עם ספרי תורה בכותל המערבי, ויש בממשלה שרוצים לתת חלק לאלו שורצים בכוונה. אכפת להן מהתפילה? אכפת להן מהתורה? אכפת להן מהכותל והמקדש? כל מה שאכפת להן זה לעקור את התורה, לדרוס ולרמוס ולזלזל בכבודה של תורה".

"השטן מבלבל" הוסיף הראשל"צ: "מה האם אומרים? שוויון. מה זה שוויון? איפה הגענו? איפה השיגעון? גם בתי משפט נופלים בטעות הזו. שיוון. השוויון הזה גורם גם בביטחון צרות".

לדבריו: "מה אנחנו מוכרים פה תפוחי אדמה בשוק? זה מקום קדוש, לא מונעים מהם לבוא ולהתפלל, אבל שינהגו מנהג".

לקראית סיום דבריו הוסיף: "יבוא אחד ויגיד שרוצה להיכנס עם נעליים למקום פלוני, יגידו לו לא, לא יגידו שוויון. רק זה שוויון? כשאנחנו מזלזלים, בפרט הממשלה ואנשי הציבור - זה גורם רעה עד שגורם לזלזול כזה (הפוגרום בבית הכנסת בקריית יובל בירושלים. י-כ), לא משנה מאיפה בא ומי עשה אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר