איפה נציגי החרדים

מי דואג לציבור? כחלון בונה דירות בבני ברק

לאחר שבבחירות הקודמות נציגי הציבור החרדי הבטיחו כי יסייעו בפתרון משבר הדיור, ולא הצליחו, כעת שר האוצר כחלון מוציא לשוק אלפי יח"ד ב'מחיר למשתכן' - בבני ברק (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אתר בנייה, אילוסטרציה (צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90)

אחד הדברים הכי אקוטיים לציבור החרדי זה נושא הדיור, לעתים נדמה שלאדם הרגיל מן הרחוב זה הנושא הכי בוער בשבילו, יותר מתקציבי הישיבות והסמינרים. בסופו של יום, בן אדם רוצה שתהיה לו קורת גג משלו בשביל משפחתו וילדיו.

מי שיפשפש מעט בזיכרונו, יוכל להיזכר, כי בחירות 2015 עמדו בסימן הדיור. שר האוצר משה כחלון, רץ על רק על הטיקט של הדיור והצליח לגרוף עשרה מנדטים. גם הפוליטיקאים החרדים לא חסכו בהבטחות בנושא הדיור לציבור החרדי.

אך נראה כי יש כאלה שמבטיחים ויש כאלה שגם מקיימים. היום (חמישי), פרסם משרד האוצר את נתוני מחיר למשתכן לחודש האחרון, ומתברר כי רק בבני ברק יש למעלה מ-8000 נרשמים שמתמודדים בהגרלה על לא פחות מ-1065 דירות.

מדובר בבשורה של ממש עבור הציבור החרדי, ונראה כי נציגיו כשלו בהבאת פתרון למצוקת הדיור, ומי שכן דואג, זה דווקא שר האוצר "החילוני" משה כחלון.

אמנם הנציגים החרדים חשבו שהנתונים הללו יחלפו מתחת לראדר, אך ל'כיכר השבת', נודע כי השמועות על 'מחיר למשתכן' בבני ברק, עשו להם כנפיים, ויש הרבה חרדים מאוכזבים מכך שנציגיהם לא הגיעו לעזרתם.

בשיחה ל'כיכר השבת', אומר ר' שפתח קבוצת וואטסאפ בנושא הדיור: "אין דבר שיותר חשוב לי מאשר קורת גג לי, ולילדיי בהמשך זה מה שמעניין אותי, במידה והפוליטיקאים החרדיים כשלו למה שאני יצביע להם ולא לכחלון שעזר לי באמת, ואם הוא ימשיך בתפקידו, אז הוא ימשיך לפעול בעניין הדיור. איזה אינטרס יש לי עשיו להצביע לחרדים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר