הפעולה וההסתה; צפו

רון קובי ואנשיו תלשו מודעות נגד "גיוס בנות"

ראש עיריית טבריה, שיצא מלשכתו וראה את המודעות שנתלו בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי, זעם, תלש אותן וגם הסית נגד החרדים שלדבריו יודעים "רק לקחת ולקחת ולקחת" • צפו (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

ראש עיריית טבריה רון קובי, ומקורבו אלי אלבוים, הגיעו הבוקר (שלישי) לשכונה החרדית קרית שמואל בטבריה, והסירו מודעות נגד גיוס בנות, בהן נקראו בנות ישראל לא להתייצב בלשכת הגיוס - בהוראת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בנין עיריית טבריה ממוקם כידוע מול השכונה החרדית, והמודעות נתלו על מתקן הגניזה הסמוך, הצמוד לבית הכנסת 'אור תורה' של הגרא"ד אוירבך.

ראש העיר, שיצא מלשכתו, זעם על המודעות, תלש אותן וגם הסית נגד החרדים שלדבריו יודעים "רק לקחת ולקחת ולקחת".

תוך כדי תלישת המודעות, על ידי אנשיו ובהוראתו, אמר קובי: "מודעות הסתה ופשקווילים בכל רחבי טבריה נגד גיוס בנות לצה"ל; כנראה שרק אחרי שהם יקבלו דו"חות הם יירגעו! פשוט חוצפה. ארגונים שלמים וציבורים שלמים - נגד מדינת ישראל. הגיע הזמן לעצור את זה".

"ההסתה הזאת נגד המדינה, חוסר הרצון הזה להיות חלק מההשתלבות במדינת ישראל, רק לקחת ולקחת ולקחת - אני רואה זאת בחומרה", קיטר ראש העיר, "אבל לעשות ולפרסם את זה בכל מקום אפשרי...?".

אחת המודעות שקובי תלש

לדברי קובי, "לקחו את טבריה , רצו להפוך אותה לעיר חרדית וזה לא הצליח להם, אבל עדיין ממשיכים מנסים אותנו ובודקים אותנו; המודעות הללו יוסרו, תולי המודעות ישלמו קנסות".

"אני לא מתכוין לשתוק ולהשאיר את זה ככה; מתחת עיריית טבריה - רוצים להתריס, לעשות דווקא", סיים רון קובי בזעם.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר