בעקבות 'כיכר'

המשטרה חזרה בה, והכנס יתקיים כמתוכנן

לאחר שהמשטרה החליטה לא לקיים את הכנס, בשעות האחרונות שוחחו הח"כים של ג' עם מפקדי מחוז ירושלים והם החליטו להתקפל ולקיים את העצרת כמתוכנן בבר אילן (בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר הפרסום ראשון ב'כיכר השבת', כי המשטרה מונעת ממארגני הכנס של 'יהדות התורה' לקיים את הכנס ברחוב בר אילן בשל קשיים תחבורתיים, בשעות האחרונות המשטרה התקפלה והכנס הראשי יתקיים כמתוכנן.

חברי הכנסת של יהדות 'יהדות התורה', יעקב ליצמן ומשה גפני החליטו להיכנס לעובי הקורה, לאחר הפרסום כי הכנס הגדול בירושלים - בוטל.

בשיחה שקיימו הח"כים עם מפקדי משטרת מחוז ירושלים הבהירו להם את חשיבות הכנס עבורם, והמפקדים החליטו להתקפל ונתנו אישור לערוך את הכינוס.

מחר (שישי), צוותים מיוחדים של משטרת מחוז ירושלים יתמקמו בצומת בר אילן - שם מתוכננת העצרת ויאשרו את האירוע באופן סופי תוך כדי בחינת כל הבעיות האפשרויות שעלולות לצוץ.

כזכור, מוקדם יותר הערב, עלה חשש ב'יהדות התורה' כי העצרת עלולה להתבטל בעקבות דבריו של בכיר במשטרה ל'כיכר השבת' שאמר "כי אין כאן שום שיקול פוליטי. השיקול היחיד הוא המיקום הבעייתי שיגרום לביטול מאות קווים שמשרתים את תושבי ירושלים. אנחנו מציעים מיקום חילופי ומכובד. בר אילן לא בא בחשבון, לא נסגור את מרכז ירושלים יום שלם בגלל עצרת בחירות ולא משנה עצרת של מי, כחול לבן והליכוד היו מקבלים אותה תשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר