התבטאות נדירה

ראש הישיבה: "אתם פושעים - יתבעו אתכם"

למרות היותו מקורב לחוגי בריסק, ראש ישיבת באר יעקב יוצא מגדרו ומורה לכלל תלמידי הישיבה, בשישים השנה האחרונות, לצאת ולהצביע ומי שלא יעשה זאת יתבעו אותו בשמיים (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש ישיבת באר יעקב, הגרד"י שפירא יצא מגדרו ויצא בהוראה ברורה לכל בוגרי הישיבה, שחלקם לא היו מצביעים, כי הפעם הם חייבים להצביע ומי שלא יצביע יתבעו אותו בשמיים.

ראש הישיבה אמר בדבריו, כי אביו הגרמ"ש שפירא זצ"ל היה גם יוצא מגדרו למרות שהוא היה מקורב לחוגי בריסק אך הפעם מדובר על מלחמה בקדשי ישראל.

בדבריו אמר: "לכל אלה שנמצאים איתנו היום בישיבת באר יעקב, ישיבתנו הקדושה, ולכל אלה שהיו בעבר ולכל אלה שטעמו מישיבתנו הקדושה, שלא נדבר בזמן שאבא הקדוש היה איתנו כאן".

"ודאי שאין שום ספק שאיש לא יעדר שילכו להצביע וילכו אם כל ה'לשם יחוד' וילכו בשמחה. הם עושים פה מצווה גדולה לשמוע בכל גדולי הדור".

הרב שפירא הוסיף, "כמה מרן שר התורה מסתתרת רגליו עם כל החולשה שלו לכל הארץ כמה מרן רה"י השם יאריך ימיהם ושנותיהם בנעימים. כמה הם טורחים, כמה הם מקדישים לזה כוחות. מי יכול לראות אותם יוצאים ולא יוצא עמהם? מי מוכן לקחת אחריות שכל ארץ ישראל תהיה ביד הרשעים האלו, ה' ישמור ויציל?".

"מי מוכן לקחת חלק בזה? גדולי ישראל קבעו שזה נקרא חלק בפשע כל מה שהם יעשו אח"כ הרשעים האלה, זה שלא הצביע עוד כאלה שהמחשבה שלהם זה מצדקות הם לא מצביעים הרי הם נותנים יד יהיה להם חלק ויתבעו אותם לעתיד לבוא על חלק בפשעים של הרשעים ושונאים הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר