צפו בכתבה

אולמרט: מה שחשוב, לפיד לא יהיה ראש ממשלה

במהדורה המרכזית של חדשות 12 שידרו את חשיפת 'כיכר השבת' מניסיונות השכנוע של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לגרום לש"ס לפרק את הגוש ולהצטרף לגנץ‎ (פוליטי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |

יאיר שרקי הביא הערב (רביעי) במהדורה המרכזית את חשיפת 'כיכר השבת' בנוגע לניחום האבלים שערך ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אצל מאיר רבין, שם ניסה לשכנע את ש"ס להצטרף לממשלה בראשות בני גנץ.

אולמרט סיפר עליו: "עכשיו תקשיב טוב. בני גנץ, עושים ממנו מפלצת. לפני חודש וחצי, במקרה, נקלענו ביום שישי בערב לארוחת ערב ביחד. בעל הבית רצה לכבד קידוש את אחד האורחים. הוא פנה אליי ואמר 'תעשה קידוש', בני הרים את היד ואמר 'גם אני'. אמרנו נעשה ביחד. אני לא כמוכם, לא הייתי צריך את הספר לעשות קידוש.. הוא בילה איתי כמה ימי שישי בערב".

את הדברים אמר לגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס. בנוגע ללפיד אמר לו אולמרט: "הוא לא חשוב, אבל תקשיב... חושבים יאיר מפלצת. הרי מה שחשוב, הוא לא יהיה ראש ממשלה. מה זה חשוב? אז ביבי? השומר שבת? השומר כשרות? המקיים מצוות?".

חשיפת 'כיכר השבת'

כפי שדיווחנו לראשונה, כאן ב'כיכר השבת', אחד הנוכחים במפגש סיפר כי "אהוד אולמרט אמר לרבין ולגאון רבי דוד יוסף, שינסו להשפיע על גורמים בש"ס שיעבירו את התמיכה מבנימין נתניהו לבני גנץ ויקימו ממשלה לטובת עם ישראל".

לפי הנוכחים במקום, אולמרט הטיח בפניהם: "מה יש לש"ס מביבי וסמוטריץ'? שיעזבו אותם, אין להם מה לחפש איתם כבר".

בהמשך דבריו אמר אולמרט שאין לחרדים מה לחשוש מלשבת בממשלה עם יאיר לפיד ואמר: "גם האבא טומי לפיד ז"ל לא באמת היה נגד החרדים, הוא רק היה מדבר ומדבר, כך גם הבן יאיר לא באמת שונא את החרדים"., כאשר הוא מרחיב על פועלו למען החרדים בזמן שכיהן כראש ממשלה.

במהלך השיחה ביניהם, אמר הגר"ד יוסף לאולמרט: "בבחירות האחרונות ראינו מאבקים ומלחמות על ענייני דת ומדינה, בזמנך זה לא היה".

אולמרט השיב: "בוודאי שלא, אני העברתי את 'חוק משולם נהרי' - לא נתתי לו לדבר בממשלה רק אני דיברתי שלא יחשבו שנכנעתי לחרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות