רבו עם החיילים

עציר 'הפלג' חזר מהחופשה עם המדים • צפו

העציר המפורסם של 'הפלג', יהודה אלימלך טומבק חזר מחופשה קצרה בביתו עם מדי הצבא. בני משפחתו שליוו אותו חזרה התעמתו עם כוחות הביטחון ואף חסמו כביש. צפו (חרדי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: 'כל ישראל')

בני משפחה, ידידים ומכרים ליוו היום (ראשון), את האסיר של 'הפלג הירושלמי', יהודה אלימלך טומבק בחזרה לכלא הצבאי בצריפין, לאחר שקיבל חופשה של 48 שעות. לטענת עוברי האורח, המשפחה והחברים החליטו להציק לכוחות הביטחון ששהו במקום.

טומבק, הנמצא במעצר בכלא הצבאי בשל העובדה, שבמשך יותר משש שנים הוא לא הגיש לצה"ל את טפסי הדיחוי והיה נחשב לעריק בפני רשויות הצבא.

בסוף השבוע האחרון הוא קיבל חופשה של 48 שעות, בהם הורשה לו לצאת לביתו ולהיות עם אשתו ובתו ושאר בני משפחתו.

היום, טומבק חזר לכלא בליווי גדול של בני משפחתו וחברים. אחד מהעוברי אורח שהיה באזור סיפר ל'כיכר השבת': "חיכיתי לאשתי העובדת בצריפין, לפתע הבחנתי בהתגודדות של קבוצת חרדים".

"מכיוון שאני גם חרדי, הסתקרנתי והתקרבתי לאזור ההתגודדות. עמדו שם כ-20 איש שהחלו להתגרות בשוטרים ובחיילים שהיו במקום ובנוסף החלו לשיר להם; "בשלטון הכופרים", "אין לך בן חורין" ועוד ממיטב הז'נר מבית הפלג".

העובר אורח החרדי מסביר: "התביישתי לגמרי להיות חלק מאותם חרדים שהתנהגו בצורה מבישה ואף חסמו את הכביש גישה לבסיס הצבאי. אין לי מילים". הוא סיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר