חשיפת 'כיכר השבת'

ליצמן מאשר: עוזב את תפקיד שר הבריאות

השר יעקב ליצמן מאשר לראשונה כי החליט לעזוב את משרד הבריאות לטובת השיכון: "לקראת הקמת הממשלה, הגעתי להחלטה שלא לחזור למשרד הבריאות בפעם הרביעית" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר יעקב ליצמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'יהדות התורה', יעקב ליצמן, מאשר היום (ראשון) לראשונה כי החליט לעזוב את משרד הבריאות לטובת משרד השיכון: "לקראת הקמת ממשלה חדשה, הגעתי להחלטה שלא לחזור למשרד הבריאות בפעם הרביעית". כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', ליצמן הודיע על התפטרותו בשל הוראת האדמו"ר מגור.

לדברי לליצמן: "אחרי כעשור במשרד הבריאות, במקביל לתהליך יישום אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה בישראל, ולקראת הקמת ממשלה חדשה, הגעתי להחלטה שלא לחזור למשרד הבריאות בפעם הרביעית, ולהעדיף להוביל מהלך רחב לפתרון מצוקת הדיור בישראל במשרד השיכון".

בצל משבר הקורונה, ליצמן הוסיף וטען כי: "כמי שעומד בשנים האחרונות בראש מערכת הבריאות בישראל (כסגן שר, כסגן שר במעמד שר, וכשר הבריאות) אני יכול לומר בפה מלא ובלב בוטח כי מערכת הבריאות שלנו חזקה ויציבה".

לדבריו: "אני גאה בתפקוד הנוכחי של מערכת הבריאות במשבר הקורונה. קיבלנו החלטות דרמטיות לטובת אזרחי ישראל, בראשם היינו ראשונים לסגירת הכניסה לישראל מסין ומדינות נוספת במזרח, מה שהוכח כנכון וקריטי".

השר המתפטר הוסיף: "אני סומך על ראש הממשלה בנימין נתניהו שיידע להמשיך להוביל את מערכת הבריאות בימים לא פשוטים אלה. אשתף פעולה באופן מלא עם שר הבריאות הבא שימונה בקרוב, כדי להביא להמשך הובלת המאבק בנגיף קורונה עד לניצחון, בעזרת השם, למען בריאות אזרחי ישראל".

באשר להסתה נגד הציבור החרדי, כתב ליצמן: "לצערי, משבר הקורונה גם חשף תופעה קשה ומצערת שיש למגרה ולמנוע המשך קיומה. ציבורים שלמים בראשם הציבור החרדי בישראל מתמודדים עם גילויי הסתה, הכללה והכפשות. זו תופעה שלא נוכל להשלים עימה. אני, יחד עם חבריי ביהדות התורה ובש"ס, נפעל למנוע תופעה זו, נדאג להגן על מקומם, זכויותיהם וצרכיהם של בני הציבור החרדי, שהם אזרחים הנשמעים להוראות הרבנים והחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר