ירדה התחלואה

וועדת השרים אישרה: הלילה יוסר הסגר מרכסים

ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל, אישרה את הצעת משרד הבריאות לבטל את ההכרזה על היישוב רכסים כ"אזור מוגבל", נוכח השיפור החיובי בנתוני התחלואה בעיר רכסים (אקטואלי)

תור לבדיקת קורונה ברכסים (צילום: יגאל מנחם, סטודיו m)

בהודעה משותפת של משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה שיצאה הערב (שני), נאמר, כי הסגר שהוטל העיר רכסים - יוסר כבר הלילה.

על פי ההודעה, ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל, אישרה את הצעת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי לבטל את ההכרזה על היישוב רכסים כ"אזור מוגבל", נוכח השיפור בנתוני התחלואה. ההחלטה תכנס לתוקפה הלילה לאחר פרסומה ברשומות.

דן כהן, ראש מועצת רכסים אמר: "בשם השם נעשה ונצליח, בזכות המאמץ שלכם לשמירה על הכללים וההנחיות, הצלחנו לרדת מעיר אדומה, ועוד אני רוצה לבשר לכם שההגדרה שלנו כעיר אדומה הוסר, מרגע זה יוסר הסגר המחמיר ויחולו על הישוב ההגבלות כמו בשאר הארץ. אני קורא לכם להמשיך לשמור על ההנחיות".

צפו: שוטרים מפזרים חתונה חרדית ברכסים (צילום: דוברות המשטרה)

מוקדם יותר הערב פורסם, כי פרויקטור הקורונה החליט להסיר את הסגר ממספר ערים ובניהן רכסים, "על פי הקריטריונים שהובילו לסגר וכתר באותן ערים, ניתן לאפשר הקלות נדרשות, למרות שיש חשש מתחלואה חבויה שנמדדת על פי שיעור בדיקות חיוביות וכמות הבדיקות", נאמר ב'מגן ישראל'.

"דווקא בשל זה יש חשיבות עליונה להמשיך להקפיד על ההנחיות וההגבלות ובעיקר למנוע פתיחת מערכת החינוך ללא אישור, ולהמשיך להיבדק" אמרו ב'מגן ישראל'.

עוד הוסיפו ב'מגן ישראל': "כידוע, הגיל הצעיר מהווה גורם מרכזי בהפצת המחלה לגיל המבוגר ולתחלואה קשה. אי הקפדה בכל עיר תגרור לממדי תחלואה שיחזירו אותם לאדום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר