האזינו

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בגל"צ: "די להכללה הפושעת! השתגעתם?"

"לוקחים נערי שוליים בבני ברק, לוקחים את המפגינים הקיצוניים בירושלים, שאין להם שום קשר לציבור החרדי, ומכללים את המגזר כולו? השתגעתם?" • פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בריאיון לאפי טריגר בגל"צ (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך:ערוץ הכנסת)

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התראיין הבוקר (שלישי) ליומן הבוקר של גלי צה"ל, בהגשת אפי טריגר, והגיב למתקפות נגד הציבור החרדי. האזינו לקטע מהריאיון.

על ההכללה של המגזר כולו, אמר ישי כהן: "כשאתם אומרים שגדולי ישראל יצאו נגד ההפגנות זה מספר את הסיפור, המפגינים בירושלים אין להם שום קשר לזרם המרכזי של הציבור החרדי, הם תוקפים את נציגי המפלגות החרדיות בדיוק כמו שתוקפים את נהג האוטובוס, צריך לעשות את ההבחנה בין הציבור החרדי לבין נוער השוליים בבני ברק והמפגינים הקיצוניים בירושלים, אין להם שום קשר לזרם המרכזי".

באשר לתקיפת השוטרים בבני ברק ופשיטת המשטרה: "ביום חמישי בערב שתקפו את הבלשים בבני ברק, כל הפוליטיקאים החרדים ואנשי התקשורת יצאו בגיבוי חסר תקדים שאני לא זוכר כמוהו למשטרת ישראל. אבל במקום שהמשטרה תבוא ותשלוף את התוקפים - היא יצאה למסע נקם קולקטיבי בבני ברק, זה היה לזרוק מאות רימונים ולהשתולל, ולא בוצע מעצר אחד של התוקפים, הם אלו שהסגירו את עצמם".

ישי כהן באולפן 'חדשות 12', אמש

לדבריו: "כשקוראים הבוקר את בן דרור ימיני ב'ידיעות אחרונות' שכותב שצריך להקים ממשלה ללא החרדים, למה? בגלל הקומץ בירושלים שעושה נזק לכולנו פי כמה מהנזק שהוא עושה לציבור הכללי".

"מה זו ההכללה הזו?", תקף פרשן 'כיכר השבת': "לוקחים נערים בבני ברק שאין להם שום קשר לציבור החרדי. התושבים בבני ברק 'שמחים' על שריפת האוטובוס כי סוף סוף יטפלו בנוער הזה שמכה בהם כל השנה, בגלל זה אומרים 'החרדים שורפים אוטובוס'? בלל זה קוראים לאינתיפאדה נגד החרדים?".

כהן הוסיף: "הרבנים לא מבינים למה מסיתים נגד הציבור החרדי, שבועיים שלושה מדברים על הרב קנייבסקי. חברים, רוב ככל המוסדות שתחת מרן הרב קנייבסקי - סגורים. אלו שפותחים - לא בשליטה שלו. ואנשים איבדו את זה, קוראים "להכניס אותו לכלא" על תיאוריה של מה יקרה בעוד שבועיים, השתגעתם? מדברים מה יקרה אבל בינתיים הכל סגור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר