פרסום ראשון

כתב אישום: הסית ילדים לפגוע בשוטרים וזוהה על ידי כובעו

כתב אישום שהוגש הערב נגד 'מלמד' מבית שמש, מגולל כיצד הוא קרא לתלמידיו ליידות אבנים על שוטרים שבאו לאכוף את הסגר, וכשנעצר ולא מסר את פרטיו, הפך השוטר את כובעו וגילה אותם שם (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד 'מלמד' בתלמוד תורה, בעבירות של התפרעות והפרעה לשוטר, במהלך אכיפת הסגר, זאת באמצעות תלמידיו הילדים.

לפי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בעיר, שוטרים שהגיעו לפני כחודש לחיידר בשכונת רמת בית שמש, כדי לוודא שהוא סגור, בהתאם להנחיות, גילו כי הוא פועל כרגיל למרות המגפה.

כשהנוכחים גילו כי צפוי להם קנס, התפתחה במקום הפרת סדר המונית, בה נטלו חלק עשרות אנשים וילדים. עוד נטען, כי המפגינים השמיעו קריאות נאצה כלפי השוטרים, ויידו לעברם אבנים וחפצים, שאף גרמו לפציעתם של שני שוטרים.

קללות מזעזעות כלפי שוטרים, בפעילות אכיפה בבית שמש (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

כאשר הכוחות ביקשו לצאת ממוסד הלימודים, לפי כתב האישום, קרא הנאשם בן ה-24 לילדים, שהיו בכיתות הלימוד, להגיע ולחסום את היציאה, וסירב להזדהות בפני שוטר שדרש זאת.

השוטר משך את כובעו של ה'מלמד', ושם גילה את פרטיו האישיים וזיהה אותו. כאשר הוא נותר בשלו, וקרא לילדים ליידות אבנים, הוא נעצר, והיום כאמור הואשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר