"נס מעל הטבע"

ילדה נפגעה מהטיל וניצלה בזכות כיסוי ראש

ילדה בת 3 נפגעה אמש באורח קשה מפגיעת רקטה בעיר חולון, עוד לפני שכוחות ההצלה הספיקו להגיע למקום ולהעניק עזרה, הילדה ניצלה בזכות כיסוי הראש | צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'וואלה')

הילדה שניצלה בזכות כיסוי הראש: אוריאן בן משה ילדה בת 3, נפצעה אמש (שלישי) קשה מאוד מפגיעת רקטה בעת שהייתה ברכב של אמה בעיר חולון.

בחסדי שמיים, הבוקר (רביעי) חל שיפור במצבה הרפואי של הילדה שאושפזה בבית החולים 'וולפסון', והיא התעוררה בחסדי שמיים לאחר שעות שהייתה מורדמת ומונשמת.

האירוע התרחש כאמור בשעות הערב, רקטה ששוגרה מרצועת עזה לעיר חולון - פגעה באוטובוס וברכב של משפחת בן משה שעלה באש. האם, ליאן שנפצעה ברגלה הצליחה לחלץ את ילדיה התאומים אוריאן ואריאל תוך שהיא פצועה.

גליה לוי ובעלה, בני זוג חרדים, שנסעו אחרי הרכב של משפחת בן משה, נחלצו לעזרתם - גליה הורידה את כיסוי הראש שלה וחבשה את צווארה המדמם של הילדה אוריאן בת ה-3 שנפצעה כאמור קשה מאוד.

"הייתי בדרך להורים והייתה אזעקה, ולקחתי את שני הילדים משני הכיוונים של האוטו", שחזרה האם ליאן בן משה בראיון לאתר 'וואלה', "גליה ובעלה הצדיקים ראו את המצוקה שלי ובאו ולקחו לי את הילדה. היינו מתחת לבניין וכולנו נפגענו. היא עצרה לבת שלי את הדם עם הכיסוי ראש, זה נס מעל הטבע. הילדה שלי הייתה הולכת".

האחות הוסיפה וסיפרה: "גליה הצילה לנו את הילדה. הצדיקה הזאת הורידה את כיסוי הראש שלה וקשרה לאחיינית שלי על הצוואר, וככה הדם הפסיק להתפרץ לה מהעורק הראשי. היא הרבנית של חולון".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר