הדרמה בכנסת

ח"כ יעקב ליצמן: "לממשלה הרפורמית אין זכות קיום"

ח"כ יעקב ליצמן התייחס להפלת חוק האזרחות במליאת ואמר: "הוכח כי לממשלה רפורמית שהכריזה מלחמה נגד היהדות וקדשי ישראל אין זכות קיום ואין לה סייעתא דשמיא" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן (צילום: כיכר השבת)

ח"כ יעקב ליצמן התייחס הבוקר (שלישי) להפלת חוק האזרחות במליאת הכנסת ואמר כי: "הוכח כי לממשלה רפורמית שהכריזה מלחמה נגד היהדות וקדשי ישראל אין זכות קיום".

לדברי ח"כ ליצמן: "הלילה הוכח לעם ישראל את מה שאנו יודעים מזה חודש: לממשלה רפורמית שהכריזה מלחמה נגד היהדות וקדשי ישראל אין זכות קיום ואין לה סייעתא דשמיא".

ליצמן הוסיף: "אין לבנט-לפיד תמיכה ציבורית ואין להם רוב בכנסת. זו קואליציה מסוכנת, הנשענת על קנה רצוץ שאין לה יכולת למשול".

ח"כ יעקב ליצמן באולפן 'כיכר השבת'

לדבריו: "נאבקנו יחד, יהדות התורה וש״ס, ובמשותף לכל גוש הימין, נגד ממשלת הזדון של בנט-לפיד-ליברמן, ונמשיך להיות אופוזיציה לוחמת נגדה, יום ולילה, עד אשר נפיל אותה במהרה, בעזרת השם".

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, אמר הבוקר: "‏בלמנו מהקואליציה להעביר חוק מחורר שהיה מסכן את ביטחונה של המדינה, גוש הימין הניח את הצעת חוק יסוד ההגירה - חוק שימשיך להגן על ביטחונה של המדינה.

"אני קורא לממשלה לתת לחוק פטור מחובת הנחה בכדי שכבר מחר נוכל להעלות אותו לקריאה טרומית, האופוזיציה תמשיך להיאבק למען ביטחונה של מדינת ישראל".

מוקדם יותר אמרה שרת הפנים, איילת שקד, שהגישה את הצעת החוק: "‏מי שלא ראה את הצהלות של חברי הליכוד והציונות הדתית עם עופר כסיף וסמי אבו שחאדה לא ראה טרוף כזה מימיו. ביחד הם הפילו את חוק האזרחות, חוק חשוב לביטחון המדינה ולאופייה. ניצחון גדול לפוסט ציונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר