ליצמן משיב לתחקיר בערוץ 10:

"אין חילוני שפנה אליי ולא קיבל סיוע; האשמות - כזב"

"אין חילוני אחד שפנה אליי לעזרה ולא נענה" - כך מגיב סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בתגובה לתחקיר ששודר אתמול בתכנית "המקור" בערוץ 10, לפיו מתערב סגן השר לטובת חולים חרדים. בשיחה עם קול-חי אמר ליצמן: "אני מוכן שיפנו למבקר המדינה. אבל אם אצא זכאי, מי שהאשים אותי יהיה חייב להתפטר" (חרדים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
ליצמן עם מפכ"ל המשטרה (צילום: פלאש 90)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב לראשונה לתחקיר ששודר אתמול בתכנית "המקור" בערוץ 10, לפיו מתערב סגן השר לטובת חולים חרדים.

בראיון ברדיו קול-חי בתכנית "כנסת ישראל" עם הרב ישראל אייכלר מיד לאחר שידור התחקיר אמר ליצמן שאין חילוני אחד שפנה אליו לעזרה ולא נענה.

בתחקיר בערוץ 10, נטען כי סגן השר ליצמן מתערב לטובת חולים בעיקר מהמגזר החרדי כולל לחץ אישי שלו על מנהלי בתי-חולים, רופאים וראשי קופות-החולים.

בנוסף נטען בתחקיר, כי ליצמן התערב במכרז להקמת בית החולים באשדוד וניסה לסייע לעמותת "רפואה וישועה" השייכת לחסידי גור לזכות במכרז.

"במידה ואני יצא זכאי בקשר להאשמות על התערבותי במכרז לבית-החולים, האנשים שהאשימו אותי במשרד האוצר צריכים להתפטר", אמר ליצמן.

לדבריו, "כל האשמה שלי זה שתי אשמות: אלף, שעזרתי לאנשים וזה בסדר גמור אני מקבל את זה. שיבוא בן אדם אחד חילוני שפנה אליי ולא פניתי ולא השתדלתי לעזור לו - אחד.

"דבר שני, זה כאילו התערבתי בבית חולים באשדוד. ואני כל הזמן אמרתי: אני מוכן שיפנו למבקר המדינה. אין לי בעיה, אבל אם אני אצא זכאי שלא התערבתי, אז משרד האוצר - אלה שהאשימו אותי, צריך להתפטר. אין חוכמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר