פרסום ראשון

חפירות הקברים בהר גילה: נעצר חשוד בהשחתת טרקטור

המשטרה עצרה היום חשוד במעורבות בהצתת טרקטור שעבד בחפירות הקברים בהר גילה. נציג המשטרה הציג את חומרת המעשה ומעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד עם עורך דינו, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: ‏המשטרה עצרה לפני מספר שעות (שני) חשוד במעורבות בהצתת 'באגר', שעבד בחפירות הקברים בהר גילה. מעצרו הוארך בבית משפט.

החשוד הובא לדיון בבית משפט השלום בירושלים, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו; "בתקופה אחרונה יש מספר הפגנות בשכונת גילה בעקבות בניה במקום. המשיב הגיע למקום מספר פעמים ונחקר והורחק, אך למרות זאת הגיע למקום על אף ההרחקה", הסביר נציג המשטרה בדיון - בחשיבות ההארכת מעצר.

עוד הוסיף הנציג: "בעבר הוצא נגדו צו מעצר לאחר שאיים כי ישרוף את הבאגר (טרקטור. ח"ג) במקום. המשיב נעצר אתמול ונחקר והכחיש המיוחס לו. והוא טען כי לא היה במקום בכלל. מפנה למספר חשדות שמעלות את רמת הסבירות כי המשיב אכן ביצע את המעשה, בחקירתו החשוד שיתף פעולה ומסר גרסה לחוקרים".

עורך דינו רועי פוליטי אמר בדיון: "מדובר באדם בלי עבר פלילי, נכון שהוא משתתף לפעמים בהפגנות, אבל אלה שמשתתפים בהפגנות ואלה ששורפים זה לא אותם אנשים. כנראה שהפה הגדול שלו סיבך אותו. הוא כופר חד משמעית בחשדות האלה ומוסר אליבי שניתן לבדיקה ע"י מצלמות. נכון שמדובר בחשד לעבירה חמורה והשבועיים שחלפו יש משמעות מצומצמת החשד הסביר לא מספיק חזק, יהיה קשה לחזק אותו והשבועיים שחלפו מאפשרים לשחרר אותו ולו למעצר בית".

השופט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצר החשוד בשלושה ימים וכתב: "החשוד בביצוע עבירות של הצתת רכב מנועי במזיד, קשירת קשר לעשות פשע, חבלה במזיד ברכב ואיומים. בהתאם למיוחס למשיב איים המשיב על אדם כי יצית את כלי העבודה שלו ובהמשך היום הצית המשיב טרקטור מסוג באגר של אותו אדם המשיב בחקירתו הכחיש את המיוחס לו וטען כי היה במקום אחר בשעת ביצוע המעשה המיוחס לו. טענה זו, הגם שיש לבדוק אותה היטב, עומדת בסתירה לכאורה לחומרי ראיה שבתיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר