בשיחה פנימית | צפו

כך מאיר פרוש נערך לדרישות התקציביות

בשיחה עם מנהלי סמינרים התייחס ח"כ מאיר פרוש לסיכוי שהימין ישיג רוב של 61 ותקום ממשלה עם החרדים וביקש מהמנהלים להכין את הדרישות עם ביסוס משפטי • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט )

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מאיר פרוש, השתתף בצהרים (שני) בכנס של 'איגוד הסמינרים' והציג בנאומו בפתח הדברים את הדרך שעל החרדי להתנהל לקראת הקמת הממשלה הבאה, במידה וגוש הימין-חרדים אכן יצליח להשיג רוב של 61 מנדטים.

"אתה רואה את מפלגת רע"מ עם 4 מנדטים קיבלה 50 מיליארד שקל, והכל זורם", פתח ח"כ פרוש את דבריו: "כשיש משבר לפיד מתקשר למשרד הממשלה ומורה לעקוף את התקנות. אנחנו צריכים לדרוש דברים אחרת ולבצע דברים אחרת".

לדבריו: "כמובן שצריך שותף ראוי, אנחנו מתפללים שיהיה 61. אבל גם כשיהיה 61 לנתניהו, אז נגאלנו? אם אנחנו החרדים לא נהיה חזקים מסיבית, אז נשמע שוב את התירוצים שזה לא חוקתי והעיתונות תרדוף אותנו. צריכים ש"ס ויהדות התורה חזקות כדי שנהיה בעלי משקל בשותפות".

בדבריו הציג ח"כ פרוש את הבעיות מהן סבל במשרד החינוך, והציע פתרון שיקודם בשיתוף המנהלים: "אנחנו ואתם צריכים להכין את כל הדרישות שלנו במבוסס משפטית על דברים שקיימים בקהלים אחרים. אני הייתי 6 שנים במשרד החינוך, כשאין לך סמכות, גם אם יהיה לך זקן לבן ארוך, זה לא יעזור בלי סמכות וכוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר