בתדרוך לתקשורת חרדית

המל"ל: "נסיעה לאומן זו סכנת חיים, יורים טילים בדרך"

במשרד החוץ התכנסו היום בכירי המל"ל ואנשי החוץ, כדי להסביר על הסכנה בנסיעה השנה לאומן בראש השנה: "יורים טילים ואנחנו נהיה מוגבלים בעזרה", הסבירו (חדשות)

משה מנס | כיכר השבת |
בתדרוך לכלי התקשורת (צילום: משה מנס)

בכירי מערכת הביטחון קיימו לפני שעה קלה (ראשון) תדרוך לכלי התקשורת הדתיים והחרדיים, והזהירו מפני נסיעה לאומן השנה - בראש השנה.

בפגישה שהתקיימה במשרד ראש הממשלה, השתתפו: סגן ראש המל"ל השתתפו במפגש ראש מערך ההסברה הלאומי ליאור חייט וסמנכ"ל וראש האגף הקונסילרי במשרד החוץ אייל סיסו.

ראש האגף הקונסילרי במשרד החוץ, אייל סיסו, אמר בתדרוך: "בשנים האחרונות עסקתי באירועי אומן - במטרה לעזור לציבור הנוסעים. השנה בניגוד לשנים הקודמות אנחנו מבקשים לא לנסוע. וזאת בגלל שיורים טילים. יורים טילים בדרך".

מלבד הסיבה של הטילים ציין סיסו עוד ארבע סיבות עיקריות, לדבריו, "אנחנו לא נהיה שם ונהיה מאוד מוגבלים בלסייע. אדם שאיבד מסמך נסיעה וצריך לצאת לא נוכל לעזור לו".

עוד הוסיף סיסו: "בתי החולים והמראות במצב עגום ולא יכולים לטפל. עוד סיבה היא העוצר לאיסור ההתכנסות. ויש אנטישמים שיכולים לפגוע. חלילה אם יקרה אירועי אנחנו מאוד מוגבלים. והסיבה האחרונה היא, השגריר האוקראיני ביקש בעיניים דומעות שלא נבוא. הם הוציאו אזהרה. הם לא רוצים לחסום את הגבול. לא נפקיר אבל נהיה בקייב. אבל נהיה מוגבלים. הצוות שם נמצא באופן מוגבל. אנחנו כשגרירות לא יכולים להיות באומן".

ראש מערך ההסברה הלאומי ליאור חייט

עוד הוסיף סיסו בתדרוך: "לפני המלחמה קראנו יום יום לצאת לאנשים לא יצאו. הכנו תוכניות לפני המלחמה, ברגע האמת זה לא עבד. בגלל שהם החרימו אוטובוסים וסגרו הכל".

סגן ראש המל"ל שהשתתף אף הוא אמר: "השקט מטעה. אנשים רואים פסטורליה. השאלה מה יקרה במידה ויהיה אירוע. גם אירוע של תאונת דרכים. של הצטופפות. יכול להפך לאסון. אין שום תשתית בסיסית".

"אנחנו מדינה דמוקרטית אנחנו לא יכולים למנוע לנסוע, מה גם שמדינת ישראל לא תעצור אנשים. גם בטורקיה היה התראה בזמן אמת ורק בנס לא היינו סביב אירוע סביב פיגוע. היינו סביב סיכול. הטורקים שיתפו פעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר