אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

יצחק גולדקנופף זעק: "עשקתי גננות? זה שקר! מי שיש לו טענה שיתבע אותי"

יו"ר 'אגודת ישראל', יצחק גולדקנופף, התארח בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס לטענות על 'עושק הגננות' בתקופת כהונתו, הדגיש כי 'אגודה' ו'דגל' לקראת חתימה, הסביר את הנאמנות לנתניהו וסערת רפורמת הסלולר של יועז הנדל • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג)

יו"ר 'אגודת ישראל', יצחק גולדקנופף, התארח בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס לטענות על 'עושק הגננות' בתקופת כהונתו, הדגיש כי 'אגודה' ו'דגל' לקראת חתימה, הסביר את הנאמנות לנתניהו וסערת רפורמת הסלולר של יועז הנדל. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחס גולדקנופף לדרישה שלו לכהן כשר האוצר ואמר: "האם אני רוצה להיות שר האוצר? אני לא יודע, אבל האם מגיע לנו לקבל את משרד האוצר? מגיע לנו, אח"כ יבואו גדולי ישראל ויחליטו אם אפשר לקחת את המשרד, האם אפשר לכהן כשר. אבל ברור שהיהדות החרדית זכאית לקבל לפחות את מה שקיבלו קודמיי שקיבלו בממשלה הקודמת".

גולדקנופף נשאל על העובדה שהוא נכנס לפוליטיקה בגיל 70: "בגיל הזה אתה בא לכנסת ומסתכל קצת אחרת מאדם צעיר שנכנס ודבר ראשון רוצה תפקיד. קח את יועז הנדל, מה הוא עשה? עשה שטויות".

בהמשך התייחס לרפורמת הסלולר של השר הנדל והצורך ברפורמה בסלולר החרדי: "אנחנו מנסים לטפל בזה כדי שכולם יהיו מסודרים. פתיחת הקומה הכשרה תביא לפריצות נוספות בתחום. צריכים להסביר לציבור למה לא צריך שיהיו כמה מסלולים בקומה הכשרה".

באשר להסכם המתגבש עם 'דגל התורה' אומר יו"ר 'אגודת ישראל': "בעזרת ה ' ההסכם ייחתם ביממה הקרוב, אנחנו לקראת סיום. מדברים כמובן על הנושא של מתווה החינוך בבעלזא. הישיבה הרביעית שהתקיימה החלה ב-12 בלילה, אם יושבים בשעה כזו, לכל הצדדים זה חשוב להגיע להסכם".

יצחק גולדקנופף בוועידת 'כיכר השבת'

גולדקנופף נשמע אופטימי באשר לסיכוי להשיג 61 לימין ומסביר כי ציבור גדול לא יצא לקלפי בבחיורת האחרונות והגזירות של השנה שעברה ישפיעו על הציבור: "הציבור מבין איך הולכים למחוק את התורה ואת עשרת הדיברות, נביא לכל בית בישראל את מה שסבלנו, את מה שמחקו והרסו".

על הנאמנות לבנימין נתניהו הוא אומר: "אנחנו נאמנים לנתניהו כי אנחנו אנשי ימין, נאמנים לפני נתניהו ונהיה נאמנים בעז"ה גם אחרי נתניהו. הוא נבחר בפריימריז ולכן הוא עומד בראש".

גולדקנופף שעמד בראש רשת הגנים 'בית יעקב' התייחס לטענות נגדו שזכו לכותרת 'עושק הגננות': "אמרתי כלל גננת אם יש למישהו טענה, שיבוא ויתבע אותי. חס ושלום, לא פיטרנו גננות כל שנה, אין דבר כזה. היום האדםן הכי חזק בישראל הוא או העובד או הילד. כל הדברים האלו שטויות וחסרי שחר. יש אנשים שלא נח להם שאני נכנס לכנסת".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר