שמחה מהולה במתח

"לזכות האח מוישי שימצא": בר מצווה במשפחת קליינרמן

בצל החיפושים אחר בנם שנעדר כבר כ-180 יום, במשפחת קליינרמן חגגו הלילה בר מצווה לאח הצעיר, "לזכות אחיו שימצא בקרוב" • תיעוד (ארץ)

משה מנס | כיכר השבת |
חגיגת בר המצווה (צילום: כיכר השבת)

במודיעין עילית התקיימה הערב (חמישי) חגיגת בר המצווה של הבחור שלמה קליינרמן, אחיו הצעיר של הנער החרדי בן ה-16 שנעדר לפני 173 יום, לאחר שנראה לאחרונה בהר מירון.

באירוע השתתפו קרובים רבים של המשפחה ומכרים שהכירו את בני המשפחה רק לאחרונה, במסגרת החיפושים אחר האח הגדול. ארגוני צדקה וחסד שונים המלווים את המשפחה נטלו חלק בשמחה.

על גבי ההזמנה נכתב כי האירוע מתקיים "לזכות אחיו, אברהם משה בן שמואל וגיטל שימצא בקרוב".

חגיגת בר המצווה, הערב

ביום שלישי השבוע האריכה משטרת ישראל שוב פעם את צו איסור הפרסום על חקירת היעלמותו של האח מוישי. "לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

בעבר, כבר יותר מפעם אחת, הוארך צו איסור הפרסום בחקירה. לפני יותר מחודש נעצרו במסגרת החקירה מספר חשודים, אולם כולם שוחררו בתוך זמן קצר.

החיפושים אחר קליינרמן, השבוע (צילום: יכ"ל)

בתוך כך, החיפושים אחר קליינרמן ממשיכים. השבוע חיפשו צוותי יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) באזור הר מירון "בהתאם לבנק המטרות שהיחידה הקימה", והשלימו תאי שטח בגזרה.

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי אמרה בראיון שהעניקה לפני כחודש ל-Ynet: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר