הפגנות הרכבת

זחל מתחת למשאית וקפץ לבור: אישום נגד חרדי מירושלים

נגד חרדי שהשתולל לדברי המשטרה במהלך מחאות הרכבת בבר אילן הוגשו כתבי אישום. בין היתר תואר כי זחל תחת משאית במטרה לעוצרה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנת הרכבת (צילום: כיכר השבת)

בבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (שני) כתב אישום נגד חרדי תושב ירושלים שנטל חלק פעיל בהפגנות המתקיימות ברחוב בר אילן, נגד בניית הרכבת הקלה. את כתב האישום הגיש עו"ד דובי ארליך מפרקליטות מחוז ירושלים.

באחד מן האישומים מתואר כי החרדי זחל מתחת למשאית מערבל בטון במהלך הפגנה, על מנת שלא לאפשר למשאית לנסוע ולשפוך את הבטון שנשאה היכן שנדרש, ובכך למנוע את המשך העבודה במקום.

השוטרים פנו לחרדי הקיצוני, הורו לו לצאת מתחת המשאית, אולם הלה לא שעה להוראותיהם. .בשלב זה זחלו השוטרים מתחת למשאית, משכו את הנאשם, הוציאו אותו ועצרוהו.

באישום השני מתואר כי החרדי שהה בסמוך לאתר עבודות הרכבת הקלה, לצד קבוצת מפגינים שעמדה על הכביש בצמוד לגדר ההפרדה מבטון שחצצה בין אתר העבודות והכביש, זאת בניגוד לצו ההרחקה שהוטל עליו.

עוד הואשם החרדי כי נטל חלק בהפגנות שהתקיימו בחודש ספטמבר בסמוך למתחם העבודות, זאת על אף שהוצא נגדו צו הרחקה מאתר העבודה ותוואי הרכבת.

בכתב האישום תואר כי במהלך ההפגנות פרצו המפגינים לאתר העבודה, כאשר חלקם התיישבו בתוך בור החפירה בכדי למנוע את המשך עבודות הפיתוח, והנאשם שהה במקום בניגוד לצו ההרחקה שהוטל עליו גם למחרת הנאשם עמד בתוך אתר העבודה בין גדרות הבטון, ולא עזב את המקום חרף הורקת הפיזור וקריאות של השוטרים כי יש להתפנות מהמקום, ובניגוד לצו ההרחקה שהוטל בעניינו. לאחר זמן מה, משהפצרות השוטרים לא הועילו, הנאשם נעצר והוצא מאתר העבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר