דרמה בחנות אוכל לשבת

בגלל חצי שקל: הקטין ריסס גז פלפל - המוכר גרם לו לשבר בארובת העין

קטין שביקש הנחה של חצי ש"ח בחנות לממכר אוכל לשבת בירושלים, סורב ובתגובה ריסס גז פלפל • כאשר חזר למקום, המוכר היכה אותו, שבר לו את ארובת העין ופגיעה בשריר העין • מעצרו של המוכר הוארך, והוא טוען כי הקטינים מתנהלים כמו כנופיה מקומית, ואיימו עליו בסכין (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אירוע אלים בחנות לממכר אוכל לשבת בשכונה חרדית בעיר ירושלים, הסתיימה היום (שישי) בהארכת מעצר של המוכר החשוד, עד ליום ראשון הקרוב, תוך שהשופט מתחשב בחג הסוכות הקרב ובא.

האירוע, כפי שהוצג על ידי התביעה בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, התחיל כאשר לפני כשבועיים נכנס קטין אל החנות, וביקש לרכוש מוצר בהנחה של חצי ש"ח.

כאשר המוכר סירב, הקטין שלף גז פלפל וריסס בחנות - ומיד נמלט יחד עם חבריו. כעבור כמה ימים, כאשר הקטין המרסס שב לחנות, המוכר תקף אותו, היכה בו בעוצמה, וגרם לו לשבר בארובת העין ולפגיעה בשריר העין.

כעבור כמה ימים, החל הקטין לחוש בכאב בעיניים והוא טופל במרכז הרפואי שערי צדק. לאחר מיכן, דיווח על המשטרה שהגיע לעצור את המוכר, שטען להגנתו כי הקטינים איימו עליו ואחד מהם שלף עליו סכין, מה שגרם לו לפגוע באלימות בקטין.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-6 ימים, בטענה כי למרות שאין לחשוד עבר פלילי, אך בשל חומרת המעשים שלו שכוונו כלפי קטין, יש חשש למסוכנות ובנוסף יש צורך בהשלמת פעולות חקירה שניתן לשבש אותן.

מנגד, עורך דינו של החשוד אמר כי מדובר בחבורת קטינים שמתנהלת כמו כנופיה, מטילה אימה על העובדים במקום, על בעל החנות עצמו, שהוא חושש מהם, מבקשת הנחות מופרזות, לוקחת מוצרים בלי לשלם ומס' פעמים אף בוצעו תקיפות על ידם בתוך החנות. הוא אף הפנה את המשטרה לתיעודי התקיפות של הקטינים במצלמות האבטחה.

לגבי התקיפה האלימה טען כי הקטינים הגיעו שוב ותוך שהם קוראים לו ולעובדים אחרים לצאת החוצה, התקרבו אליו באופן מאיים, שלא הותיר לו ברירה שכן היה מוקף ע"י כ-5 אנשים, הוא נאלץ להגן על עצמו, וכתוצאה מכך הוא גרם לאותה חבלה.

עורך דינו של החשוד התנגד להארכת המעצר המשמעותית בטענה כי הוא הודה במעשה וכי אין מסוכנות כי מדובר היה באירוע ספונטאני. לסיום טען כי מדובר בחרדי ולא צריך להשאירו בחג הסוכות במעצר.

השופטת קיבלה את עמדת ההגנה והורה להאריך את מעצרו של החשוד רק עד יום ראשון הקרוב. "אנו בפתחה של שבת שמיד לאחריה ערב חג הסוכות ומדובר במשיב צעיר ונעדר עבר פלילי, ולפיכך, מצופה מהיחידה החוקרת כי תפעל להשלמת פעולות החקירה בנות השיבוש בתקופה שתינתן לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר