בזמן שילדים חוצים

כמעט אסון במודיעין עילית: אוטובוס עוקף בפראות במעבר חצייה | תיעוד מפחיד

בחסדי שמיים לא דיווחנו הבוקר על אסון קשה במודיעין עילית, למרות שעל פי תיעוד ממצלמת הרכב זה כמעט קרה, כאשר אוטובוס עוקף בפראות מעבר חצייה, בזמן שהרכב נעצר כדי לתת לילדים לעבור | התושבים באזור ל'כיכר': "זה רצח, מתי מישהו יתעורר וירסן את הנהגים?" | תיעוד (חרדים)

משה מנס | כיכר השבת |

בנס נמנע אסון: לפני שעה קלה (שלישי) אוטובוס של חברת קווים, עקף רכב וכמעט דרס ילדים במעבר החצייה. תושבים שעברו במקום מספרים ל'כיכר השבת': "זה היה נס, חייבים לרסן את הנהגים".

זה קרה בשעות הבוקר - בזמן שיא של ילדים שהולכים למוסדות הלימוד - ברחוב יהודה הנשיא בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, כאשר אוטובוס המסיע ילדים למוסדות הלימוד, לא היה לו סבלנות להמתין במעבר החצייה.

בתיעוד ממצלמת הרכב, נראה נהג הרכב עוצר לילדים במעבר החצייה, אך נהג האוטובוס עוקף אותו מימין וילדים שהתכוונו לעבור במעבר חצייה כמעט נדרסו.

תושב מקומי מספר ל'כיכר השבת': "זה לא פעם ראשונה שאני נחשף לחוסר הסבלנות של הנהגים. כפי שאתם רואים, הבוקר כמעט היה אסון מחריד, ומדובר בילדים שצייתו לחוק והמתינו בסבלנות במעבר החצייה. אין ספק שהנהג חשוד על הרציחה. אני מתחלחל רק מלחשוב איזה אסון היה יכול לקרות".

תושב אחר אומר ל'כיכר השבת': "אני העברתי את התיעוד הזה למשטרה ואני פסימי. אני באמת מקווה שיעשו משהו. אני הבנתי שרק בחודש האחרון הורידו ארבעה נהגים מהכביש בגלל התנהגות דומה".

"זה רצח", מוסיף אותו תושב: "הילדים פעלו כפי המצופה מהם, אבל אני יודע על תושבים פה שכבר מפחדים לשלוח את הילדים הבוגרים למוסדות הלימוד לבד".

כזכור, רק אתמול פורסם ב'כיכר השבת' תיעוד מחריד של תאונה קשה בביתר עילית, בה ילדה בת 6 נפצעה באורח בינוני מפגיעת רכב - תועדה במצלמת הדרך של הרכב הפוגע.

הילדה, נראית חוצה את הכביש מאחורי רכב שעומד בנתיב וחוסם את שדה הראיה, בכך, היא מפתיעה את הרכב הנוסע, שפוגע בה - ומעיף אותה אל הכביש. כתוצאה מכך היא נפגעה בראשה ולאחר סיוע ראשוני בזירת התאונה, פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבה מוגדר בינוני.

"כיכר השבת" פנה אל חברת קווים כדי לקבל את תגובתן, ובחברה הבטיחו שיבדקו את המקרה, ויחזרו עם תשובות, כאשר תגיע התגובה הרשמית - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר