"נתקן את סעיף הנכד"

ח"כ סמוטריץ': ליברמן הפך את העליה למאגר מנדטים

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', התארח לרייאון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסערת הדרישה לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות והדגיש כי יתעקש על ביטולו • הריאיון המלא, מחר ב'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', שר האוצר המיועד, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסערת הדרישה לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות והדגיש כי יתעקש על ביטולו. הריאיון המלא והמקיף, מחר ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "אנחנו עומדים על זה בצורה חד משמעית, צריך להבין שלמעלה מ-70% מהעולים אינם יהודים מחבר העמים. אני חושב שזה האיום הגדול ביותר היום על היהדות של המדינה, על הרוב היהודי, על סכנת ההתבוללות, צריך למנוע את זה".

"התיקון של סעיף הנכד הוא קריטי", הדגיש סמוטריץ': "אתה פותח פתח אדיר של סכנת ההתבוללות, ייתכן וצריך 'חריגים', אבל כתפיסה - מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי. אנחנו מתעקשים על זה. זה חייב לקרות".

סמוטריץ' הוסיף: "אני מזכיר לך שלקחנו גם את משרד הקליטה והעליה, בהמשך לתיקון של סעיף הנכד,, מדינת ישראל לא באמת מעודדת עליה - ליברמן הפך את זה לסוג של מאגר מנדטים שלו להביא גויים, וגם הקליטה שלהם היא קליטה נוראה שהופכת אותם לאנטי דתיים, אנחנו צריכים לתקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר