אחרי ההתייצבות

קרעו שערי שמים: מצבה של הרבנית אזרחי - מחמיר מאוד

החמרה במצבה של הרבנית שולמית מחלה בת צביה לאה אזרחי, אשת חבר לראש הישיבה הגרב"מ: הציבור נקרא להתפלל לרפואתה הקרובה (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
בית חולים. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מצבה של הרבנית שולמית מחלה בת צביה לאה אזרחי, אשת חבר לראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, המאושפזת בבית החולים, מחמיר מאוד. כך נמסר הבוקר (שני) מסביבתה.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל עבור הרבנית שולמית מחלה בת צביה לאה לרפואה שלימה, בתוך כל שאר בני ישאאל.

"מצבה של הרבנית תליט"א מחמיר מאד", נמסר מסביבת הרב. "והציבור נקרא לעמוד ולהתחנן לפני בורא העולם, שיחוס ירחם ויושיע את הרבנית שולמית מחלה בת הרבנית צביה לאה ע"ה, ויפדה את נפשה להקימה להחיותה במהרה, ותשוב לעמוד לימין אבינו מורנו ורבנו ראש הישיבה, ומי שעשה ניסים לאבותינו .הוא יעשה לנו ניסים בזאת החנוכה אמן".

הרבנית מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם. ובעלה, הגרב"מ, מרבה לבקרה. לפני מספר ימים הוא אף ערך לרפואתה "מי שברך" מיוחד כאשר עלה לתורה, בתפילה הנערכת בביתו. מקורבי ראש הישיבה מציינים כי ראש הישיבה עוקב כל הזמן אחר מצבה, ומרבה בתפילה עבורה.

תיעוד: הגרב"מ אזרחי ב'מי שברך' על רעייתו הרבנית

בשבוע שעבר נערכה עצרת תפילה לרפואתה של הרבנית בבית הכנסת של ראש הישיבה - ובהשתתפותו, ברחוב קסוטו בשכונת בית וגן ירושלים.

בערב שבת קודש פורסם בשמו של ראש הישיבה כי ביקש מהציבור "לקבל על עצמם ללמוד במשך השבת בכל עניין שימצאו לנכון העיקר ברציפות וללא הפסקה, ובעת רצון של הדלקת נרות החנוכה לומר את פרקים ק"ל, כ' וקמ"ב. ובזכות כך הקב"ה ימלא רחמים על הרבנית תליט"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר