בניגוד לסיכומים?

מדריך נכנס לחדר הכושר בשעה שנשים מתאמנות במקום

נשים המתאמנות בהפרדה מגדרית מתלוננות כי מדריך הכושר נכנס לחדר מספר פעמים בשעה, בניגוד לסיכומים • ומה עונים בחדר הכושר? (בארץ)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סיפור תמוה: נשים המתאמנות בחדר הכושר "פרופיט" בעיר בית שמש, המיועד לנשים בלבד, טוענות כי ישנו סיכום בינן ובין בעלי המקום, לפיו המדריך בחדר הכושר יכול להיכנס מדי שעה עגולה "לצורך פיקוח וסדר".

ההסדר התנהל יפה עד שהמדריך כנראה החליט, מסיבותיו, להיכנס לחדר האימון כמה פעמים בשעה - דבר שחוזר על עצמו מעת לעת שוב ושוב.

אחת מהנשים המתאמנות במקום מספרת בשיחה לכיכר השבת: "יש סיכום ברור והם לא עומדים בו. נשים מתאמנות לעיתים עם בגדים שלא מתאים שגברים יראו אותן בהם, ובכל זאת המדריך נכנס ושובר הסכמים".

עו"ד יוסף מילר שלח מכתב דרישה למפעילי המקום בשמן של המאמנות על מנת שהמדריך יפסיק להיכנס למתחם לא בשעות המסוכמות, ומהנהלת המקום נמסר לו כי המעשה לא ישנה שוב, אלא שמפניות שהגיעו ל'כיכר' נראה המדריך נכנס גם לאחר ההבטחה של מפעילי המקום שהמעשה לא ייעשה שוב.

עו"ד מילר מציין: "כפי שאנו לא נכנס למלתחות נשים ללא התראה, ולא משנה הנסיבות שאנו נדרשים להכנס. כך מצופה ממדריך כושר הנכנס למתחם נשים ללא התראה והודעה מראש.

"יוער, כי החוק מכיר בהפרדה המגדרית בחדרי כושר כדרישה לגיטימית לפרטיות בין המגדרים".

מהנהלת המקום נמסר לכיכר השבת: "רשת פרופיט הינה הרשת הראשונה שזיהתה ופעלה להקמת חדרי כושר לנשים בלבד בתוך מועדון מעורב. גברים מתאמנים אינם מורשים להכנס בזמן האימונים והרשת מקפידה על כך. יצוין , כי מדריכים רשאים להיכנס בהתאם לצורכי המועדון בכל עת וללא הגבלה לטובת בקרה, פיקוח, נושאי בטיחות, החזרה ולקיחת ציוד רלוונטי לטובת כלל המועדון - בהתאם לשיקול דעתם המקצועית. המועדון כמו בכלל הרשת פועל בצורה זאת כ-7 שנים מיום הקמתו וימשיך כך גם בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר