מפגש מעניין

נפצים בפורים: ילדי הת"ת מבני ברק פגשו את רב המשטרה

רב המשטרה שוחח עם תלמידים בבני ברק על חומרת העיסוק בנפצים ובפרט בתקופה מתוחה: "אפשר ורצוי לשמוח בפורים אך באחריות" (חרדי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
ברכיהו במחיצת ילדי הת"ת (צילום: ללא)

עשרות תלמידי ת"ת בית דוד בבני ברק בנשיאותו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין נפגשו עם הרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו. הרב ברכיהו שוחח עם התלמידים על שמחת חג הפורים ועל כך שחלה חובה הלכתית להימנע משימוש בנפצים המסכנים חיים, ואשר גורמים לבהלה בקרב הציבור.

הרב ברכיהו סיפר לתלמידים כי בתקופה זו שהמצב הביטחוני רגיש ישנה אחריות לכל אחד ואחד להימנע משימוש בנפצים וזיקוקים אשר גורמים לפחד רב.

הרב ברכיהו חשף בפני התלמידים כי ועשרות אנשים מתקשרים למוקד 100 של המשטרה בעקבות שמיעת קולות הנפץ, מה שמקפיץ את המשטרה שאף מזניקה ניידות לשם כך בשל החשש כי מדובר באירוע בטחוני ח"ו.

רב המשטרה הוסיף והדגיש בפני התלמידים גם על הסיכון הממשי לפגיעה באברים שונים כתוצאה מפיצוץ הנפצים. הרב ברכיהו חידד בפני התלמידים את הסכנה הגלומה בשתייה ומשקאות המכילים אלכוהול.

ביקורו של הרב ברכיהו בת"ת התקיים בסיומו של דיון הלכתי ארוך עם נשיא הת"ת חבר המועצת הגר"י זילברשטיין, בו ענה הגר"י לשאלות הלכתיות אותן הפנו לעברו שוטרים.

בסיום המפגש אמר רב המשטרה לתלמידים כי יש להם אחריות גדולה להעביר את המסר לחבריהם ולתלמידים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר