'סירוב הטייסים'

הטייס החרדי: "מוכן להטיס את נתניהו לכל יעד בהתנדבות"

לאור הקולות כי יש טייסים שאינם רוצים להטיס את ראש הממשלה במסעותיו, יוצא הטייס החרדי בהצהרה: "מוכן להטיס את רה"מ לכל יעד בעולם" • בשיחה לכיכר השבת הוא מסביר מדוע (חדשות)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
"מוכן להטיס את ראש הממשלה" (צילום: באדיבות המצלם)

נוכח הסערה האחרונה בה נשמעו הקולות כי ישנם טייסים שאינם רוצים להטיס את ראש הממשלה לביקורו הקרוב ברומא, הצהיר עו"ד זאבי טפר, חרדי תושב אלעד וטייס פרטי, כי בעת הצורך, לו יזדקקו, הוא מוכן להטיס את ראש הממשלה לכל יעד בעולם ובהתנדבות מלאה.

לדבריו: "זו בושה וחרפה שטייסים שמקבלים משכורת מהאזרחים, שרובם כזכור בחרו בנתניהו לעמוד בראש המדינה, בוחרים לנצל את תפקידם כדי לפגוע ברוב ובממשל. זו דיקטטורה".

"אני חבר בקבוצה עם מאות טייסים", פותח עו"ד טפר בשיחה לכיכר השבת, "אינני מכיר טייס אחד שלא ירוץ ושזה לא יהיה כבוד בשבילו לעשות את זה. חשוב היה לי להגיד את זה בקולי על מנת שיבינו שזה לא כמו שמציגים את זה בתקשורת הכללית. זהו כבוד גדול עבור טייסים להטיס את ראש הממשלה".

עו"ד טפר מדגיש: "אני מדבר בשם עצמי, אבל אני מכיר את השטח ולכן אומר את דבריי. ככל שאוכל לעשות את זה, זאת אומרת, באם לא תהיה מניעה – אני מוכן להטיס את ראש הממשלה והפמליה.

"זה בדיוק כמו באגד. כמו שנהג אגד לא יכול לבוא ולומר 'אני אותו לא מסיע', ככה גם כאן, יש טייסים והם יטיסו את מטוס ראש הממשלה".

במענה לשאלה אם לדעתו יום אחד באמת יטיס את ראש הממשלה אמר: "יש לי עוד הכשרה שצריך לעשות אותה. לא נראה לי שיהיה קושי לבצע טיסה כזאת לאחר כל הסידורים הדרושים. יש טייסת חרדית שכבר עשתה את זה בעבר".

עו''ד טפר בטיסה (באדיבות המצלם)
עו"ד טפר בטיסה (צילום: באדיבות המצלם)

בביקורו הקרוב ברומא ייפגש נתניהו עם ראש ממשלת איטליה ג'ורג'יה מלוני. הביקור יתרחש לקראת סוף השבוע ורה"מ יחזור לישראל במוצאי שבת.

בשבוע הבא צפוי נתניהו לטוס לביקור בן יומיים בברלין, במהלכו ייפגש עם הקנצלר אולף שולץ על מנת לשכנע אותו לתמוך בסנקציות על איראן.

מנכ״לית אל על דינה בן טל גננסיה, מיהרה לשגר הודעת הרגעה: "חברת אל על היא חברה הנושאת את דגל ישראל בגאווה על כנף מטוסיה. אנו לא ניתן יד לחרמות משום סוג שהוא בוודאי שלא כנגד ראש ממשלת ישראל.

המנכ"לית הוסיפה: "הטיסה מאוישת בהתאם לנהלי החברה ואיננו צופים בעיה באיוש. הטיסה תצא כסדרה במועד המתוכנן.

"זהו כבוד גדול עבורינו להטיס את ראש הממשלה לשליחות מדינית, כך עשינו תמיד וכך נעשה גם בעתיד". חתמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר